Pages

9 Eki 2021

09.10.2021


Selamlar 
Geçen haftalarda, annem pankreas iltihabı geçirdi. Birkaç gün hastanede kaldı. Gurbet kötü şey. Çok şükür iyi haberlerini aldım ama gözümle görmek başka tabi. Bu hafta müsait olunca, hafta sonu annemlere ziyarete geldik. O nedenle yazı dizisi sekteye uğrarsa diye endişeliyim 😇

Günün konusu; ilk aşkımız. 💝

Gençlik güzel şey. Elbette olmuştur beğendiğim delikanlılar. Ama karşılıklı ilişki yaşama anlamında yaşadığım ilk ve  tek aşk kocam. Yani ilişki yaşamak anlamında ilk aşk. 😊
Dünden beri düşünüyorum, blogda bu konuyu yazacak olunca, hatırlayacağım biri var mı ki diye, inanın hatırlamıyorum. Bende izi kalacak kimse olmamış demek ki. 

Eşimle 27 yıldır birlikteyiz. 20 yaşında denk geldik. hep şükür sebebimdir. Bazen zor bir insan olabiliyorum. 27 yıldır birbirimizi iyi tamamladık. Oldum demek zor iş. Annem anlatırdı, bir kadın 40 yaşına kadar edebimi korudum artık bir şey olmaz bana diyor. O yaştan sonra imtihanı çetin olup, kaybediyor. Bende geçirdiğim 27 yıla rağmen. Allah kaybedeceğimiz sınavlardan korusun bizi ve ilişkimizi, diye dua ederim her zaman.


27 yılın en güzel hediyesi. Artık yetişkin olan bir evlat. Benim minnoş çekirdek ailem. Dünyada da ahirette de birliktelik nasip etsin rabbim. 

Dediğim gibi annemlerdeyim. Bu konu aslında uzun uzun yazmak isteyebileceğim bir konu ama burada bitirmeliyim. Annemle vakit geçirme zamanı şimdi.
selametle....

 




 

4 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Çok geçmiş olsun annenize.
Sevgiler,

duygu özkan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Size de ömür boyu mutluluklar dilerim. :)

Vakt-i Dem dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Rabbim hayırlı şifalar versin.

Satır Arası dedi ki...

Çok geçmiş olsun...
Allah hiç ayırmasın ellerınizi, :)