Pages

31 Eki 2021

31.10.2021


 Selamlar
Madem ekim ayı boyunca yazacaktık. Son günde fire vermeye hacet yok değil mi :) 
Günün konusu, önerebileceğin 5 tane blog. 

Ben, İngiliz bir hanım var Lucy. Onun blogunu, google çeviri ile bile olsa okumaktan keyif alıyorum. Attick24
Ayrıca sevgili Buket'i okumak çok zevkli. Pelin Pembesi
Sevgili Derya'yı okumak ve takip etmekte çok güzel. Derya Kuzusu
Sevgili Deep, unutur muyum. Onu da okumaktan büyük keyif alıyorum. Sade ve Derin.
Son olarak, rahmetli Banu. Ara ara açar bloguna bakar, hayırla yâd ederim onu. Mekanı cennet olsun. Banuca Birşeyler 

Bunların dışında keşke yazsa da okusak dediğim, Ruşyena ve Ezgi var 💕

Biliyorum ay sonu. Biliyorum benim etkinlik yazımı yazmam lazım. Fakat salı günü iki okulda birden yazılılarım var. Şu an soru hazırlama telaşındayım. Yarın fotokopi işlerini halletmem lazım sonra dişçi randevum var. Etkinlik yazısını bu hafta içinde halledeceğime söz verip, sizden biraz ruhsat istiyorum. Görüşmek üzere. 
Selametle....

6 yorum:

ruşyena dedi ki...

İçime doğmuş sanki, günlerdir fırsat bulamadığım şeyi yapıp bloglara bi bakıyım dedim... İlk tıkladığım senin blog ve bu güzel sürpriz... Çok teşekkür ederim...
İçime ilham perisi kaçtı, ben de onu küstürmek istemiyorum, bloglarıma yazamıyorken aslında ben ha bire öykü üstüne öykü yazıyorum, romanım ise bitmek üzere... epey yol aldım bari bitsinler istiyorum... bitsinler bloguma koşu koşu vericem... :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

hepsi sevdiğim bloglar....

mavilale dedi ki...

Sevgili Ruşyena yazmalısın. Roman için meraktayım.❤

deeptone dedi ki...

sana kolaylıklaar cici öyretmeeen :) etkinlik yazcam ben de bu haftaaa :)

Derya dedi ki...

Attic24 efsanedir :) örgülerime ilk başladığımda çok esinlendim kendisinden hala da severek takip ederim, benide eklemişsin çok teşekkür ederim Zeynepcim :)

deeptone dedi ki...

etkinlik ekim ayını yazdım şimdiiii :)