Pages

5 Eki 2021

05.10.2021




 Selamlar 

Günün yazı konusu, "giyim ve makyaj tarzınızı tanımlar mısınız. 

Ben dış görünüşüne pek takılmayan biriyim. Hiçbir zaman çok şık olmadım. İçinde kendimi rahat hissettiğim her şeyi giyebilirim :)) Ama yine de asla giyemediğim tarzlar var. Mesela asimetrik kesim bir kıyafeti asla giymedim. Önyargı değil benim ki, kardeşim çok sever o tarzı. Ara ara bana denetir. "Bak çok yakıştı" falan der ama ben kendimi içinde rahat hissedemem. O nedenle hiç giyinmedim. 

Pantolon giyinmiyor değilim. Çoğu kere kurtarıcı oluyor. net ama tercihim etek ve elbiseden yana olur genelde. 

Makyaj konusunda söyleyecek çok sözüm yok. Ben makyaj yapmam. En fazla, kendimi çok renksiz hissedersem, pembe bir ruj sürerim o kadar. Artık maske var onu da sürmüyorum :))) 

İlk yazımda, hemen her konuda söyleyecek bir sözüm var, demiştim ya... Unutmuşum, bu konuda söyleyecek sözüm neredeyse yok. O nedenle burada keseyim :))



Demir tavında dövülür derler. Üstünden çok geçmeden, birazda benim hayatımdaki gelişmelerden söz edeyim. Bu sene 8 saat Kilim Sosyal Bilimler Lisesinde görevlendirmem var. Çocuklar rüya gibi maşallah. 

Proje okulu yani nitelikli okullardan. Öğreteceğim diye kendini telef etmene gerek kalmadan, öğrenmeye hazır gelen, gençlere ders anlatmayalı epey olmuştu. İnanılmaz mutlu gidip, mutlu geliyorum eve. Normalde 8 saat ders anlatınca eve turşu gibi gelirdim. Sosyal Bilimler Lisesinden geldiğim gün, bir 8 saat daha ders anlatacak enerjiyle dönüyorum eve. 

Gençlerle okuma grubu oluşturduk. Thamas More'dan Ütopyayı okuyacağız. Benim diğer okullarda da ara ara bu tür gruplarım oldu ama hep benim ittirmemle. Bu okulda gençler çok hevesli. Cuma ilk toplantıyı yapacağız. Çok heyecanlıyım. Yazarım cuma günü gelişmeleri. şimdilik selametle...

4 yorum:

duygu özkan dedi ki...

Okuma grubu oluşturmak güzel bir fikirmiş. Öğrencilerle uyumu yakalamak güzeldir. Kolaylıklar dilerim. :)

Ecehan dedi ki...

Öğrencilerinizin sizi mutlu etmesi şahane olmuş, hep öyle devam etsin inşallah.
Bu arada o beyaz kabakçıklara bayıldım. ;))selamlar

Babaannemintakvimciği dedi ki...

öğrenciler gençler hevesli olunca öğretmek ne büyük keyiftir...Kucak dolusu sevgiler...

deeptone dedi ki...

kolay gelsiiin, ütopya da güzel kitap, makyajla uğraşmamak büyük rahatlık :)