Pages

12 Eki 2021

12.10.2021


Selamlar
Gel bakalım kendim, bugün seninle ilgili yazacağız :)) Kendimle ilgili 10 özellik, günün konusu. Çok düşündüm ama an itibariyle bir yazı planım yok. Spontane gideceğiz bakalım.

1) Hobilerim var. Özellikle tığ işi farklı işler denemeyi ve bu ürünleri seyretmeyi seviyorum. 
2) Okurum. Kitaplar hayatımın hep içinde çocukluğumdan beri. 
3) Mutfağı seviyorum. İnsanlar yaptığım yemekleri beğenir ama ben mutfakta oldum demem hiç. Fakat cesurumdur mutfakta. Denemekten korkmam. 
4) Normalde sistematik bir tipim ama ara ara dağınıklığım tutar. Ama o dağınıklık içinde bile ne neredir çok net bulurum. Yani dağınıklığım bile sistematiktir :)) 
5) Espri olsun diye yapılan bir dolu şey beni irite ediyor. İnsanların katıla katıla güldüğü çoğu şey bana çok manasız geliyor. Bunun neyine gülüyorlar diye düşünmekten kendimi alamıyorum. o yüzden çoğu kere sıkıcı olarak nitelendirilirim. 
6) Ortam adamı sayılmam. Köşelerim vardır benim. Ne olursa olsun vazgeçemediğim ilkelerim. Bu nedenle bazen gerginlik yaşıyorum insanlarla. Huysuz olarak algılanabiliyorum. 
7) Çok arkadaş canlısı biri değilimdir. Kendimle vakit geçirmeyi severim. Bir cafeye tek başıma oturup, kendime çay kahve söyleyip, kendimle vakit geçirebilirim. Hatta çoğu insanla geçirdiğim zamandan daha keyifli vakit geçirebilirim kendimle. 
8) Samimi biriyimdir. Tüm duygularımda. Sevgimde, nefretimde, muhabbetimde samimidir. Yapmacık her ortam beni gerer. Kendimi güvende hissedemem. 
9) Aslında eğlenceli biriyim bana göre ama çoğu kere benim eğlence anlayışım ile insanların eğlence anlayışı uyuşmaz. O yüzden ciddi biri olarak algılanıyorum. 
10) İlk gençliğimden beri çok gelişmiş bir dikkatim var. Yani dikkat eksikliği derler ya hani bende tam tersi. Bir şeyi kavramak için odaklanmam gerekmez. Fark etmeden bende kalıcı olabiliyor duyduğum gördüğüm şeyler. O yüzden aynı anda bir kaç işi birden yapabiliyorum. 

Bugünü de yüz akıyla yazdık, şükür. Az sonra diyetisyenime gideceğim. Üç haftadır diyet yerlerde. Bu defa niye bozuyorum niye motive olamadım anlamıyorum ama üç ileri iki geri gidiyoruz. Buna bir çare üretmem lazım 😖 Selametle...

6 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Kendimle vakit geçirmeyi severim. Bir cafeye tek başıma oturup, kendime çay kahve söyleyip, kendimle vakit geçirebilirim. Hatta çoğu insanla geçirdiğim zamandan daha keyifli vakit geçirebilirim kendimle.

tıpkı ben:))

Vakt-i Dem dedi ki...

Tek başıma dışarıda vakit geçirmeye çalıştığım bir an 15 dk içinde kendimi eve atmamla nihayete erdi.Beceremedim bu faaliyeti ben :)

Küçüklükten itibaren annem verdi tığı elime.Hatta ilk yaptığım zincir işini bile saklar.Lise bitmeden sağlam ceyizlik yaptım,baya ağır modeller üstelik.Anneme şunları satışa çıkaralım işe yarasinlar bari diyorum,yanaşmıyor hiç:) Sonuç karpel tunel sendromu.Ara ara elime örgü alayım diyorum ,hemencecik vuruyor ağrısı.Omuza kadar yayılan bir ağrı.Bu yüzden çok uzun vakittir tığ ve şiş örgülerini almıyorum elime.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

vakt-i dem:)) yaşın kaç bilmiyorum ama benim 51 hala benim dantellerde duruyor merak etme satılamıyor onlar:))

Vakt-i Dem dedi ki...

Anneler hep aynı demek :) 38 şimdilik:) acıyorum onca emeğe ,hayır dantel kullanmayı da sevmiyorum .Annem "kim tembel tembel oturacak tabi" diyor.Evde kullan o zaman diyorum,benimkiler bana yetiyor diyor.Arada bir yokluyorum ama satalım diye.Pes artık der bir gün belki :)

Gonca dedi ki...

Kendimle vakit geçirmeyi çok severim diyetle aram kötü bu aralar. Örgüler kitaplar olmazsa olmaz. Ama ben düzensiz ve daginigim genelde

deeptone dedi ki...

yaa ben de herşeye gülerim, sen sıkıcı ve ciddi olsan da her yazında gülüyom sana beeen :)