Pages

6 Eki 2021

06. 10. 2021

 


Selamlar

Altıncı günün konusu, en sevdiğin TV dizisi. 

Benim, en sevdiğim dizi, Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz. Beni hem heyecanlandıran, hem güldüren, hem ağlatan tek dizi. Fakat ilişkimiz çok ilginç, gerçi benim televizyonla ilişkim ilginç 😁 Şöyle ki, oturup vakti zamanında seyretmem çok nadirdir. Gündüz çalışıyor olunca akşamlarım çok kıymetli oluyor. Yapacak bir işim hep olur. Birde mübarek bizim diziler malum 2, 5 saat. Bitmek bilmiyor. Sezonunda, haftada bir gün bile olsa, bu kadar zamanı televizyona ayırmam imkansız. Bazen hafta sonları vakit ayırabilirsem seyrediyorum ama genellikle yazın açığı kapatıyorum. Tableti alıp kulaklığı takıp, uzanacak vakitleri o zaman buluyorum gibi. 

Uzun soluklu bir dizi malum. Aile kavramına verdiği değerle gerçekten çok özeldir. Hızır Çakırbeyli, bir milyon tane hatası olan arsız da bir adam ama annesi, kardeşi, yeğeni ve evlatları, kuzeni hatta evin çalışanları ile kurduğu ilişki takdire şayandır. O silahlı külahlı adamın her pazar, tüm ailesini pazar kahvaltısına toplaması, o kahvaltıda sucukları mutlaka kendisinin pişirmesi... Beğenmez kimsenin yaptığı sucuğu çünkü. :)) 

Hayriye Hatun yani annesi, muhteşem bir karakterdi. Bu arada hatırlamışken. yakın bir zamanda vefat etti oyuncu, Allah rahmet eylesin. Anmadan geçmeyelim.

 Güçlü aile bağları, güçlü adamlar, onların ardındaki güçlü kadınlar, akıl dolu bir kurgu, dramında, komedinin de âlâsını bulabileceğiniz bir dizi.

 Hakkında o kadar çok spekülasyon var ki ama dünyaya herkes kendi penceresinden bakıyor bence. Öyle olunca da yorumlarımız da, genelde bizimle ilgili oluyor, karşıdan ziyade. Ben böyle düşünüyorum. Ne  isen, öyle görüyorsun, baktığın her şeyi.


Üstünden bilmem kaç yıl geçti ama bu sahnenin üstüne beni etkileyen başka bir dizi olmadı. Ne zaman karşıma çıksa ağlarım. 


İşte böyle tatlış bir aileyiz. :)) 

Bu arada, günlük dizim var Emanet, ondan bahsetmiştim zaten. Hem hikayesini sevdiğim için hem de bir saat sürdüğü için onu televizyondan seyrediyorum. EDHO; o aşk, kendime özel anlarda seyrediyorum. 
Yarın görüşürüz, selametle....








8 yorum:

duygu özkan dedi ki...

Bu diziyi hiç izlemedim. Sevmediğim iki kişi oynuyor. Mafya dizileri de artık birbirine benzediği için hiç bakmıyorum.
Şu an izlediğim yerli diziler ise tvde ya da nette ara ara baktığım Masumlar Apartmanı, Kırmızı Oda, Teşkilat.

Vakt-i Dem dedi ki...

Eskiden daha uzun soluklu izlerdim bizim dizileri. şimdi birkaç bölüm sonra sıkılıyor ve finalini göremiyorum. En son kara para aşk dizisini baştan sona bitirdim sanırım :) son bölümler baya zorladı ama, niye bitmiyor maduna girmiştim:) Şu an Yargı dizisini izliyorum.3 bölüm bitti ve güzel ilerliyor.

deeptone dedi ki...

izlemedim ama güzeldir tabii :) teşkilat ve yargı adlı iki diziyi izliyorum. videolar açılmıyor, atv nedeniyle, diyor :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Benim de hiç izlemediğim bir dizi...

mavilale dedi ki...

Sevgili Duygu, durmadan çat çat adam vurulan bir dizi olsa bende bakamam. Ama kesinlikle akimmdolu bir kurgu. Hakkında çok fazlanönyargi var sadece. Masumlar apartmanına başladım ama ruhuma ağır geldiğine kanaat edip, devam etmedim. ❣

mavilale dedi ki...

Sorun şu ki sevgili bakt-i dem, bizim diziler bitmek bilmiyor. He. Süreleri çok uzun hem hikayeye bitti dmeeknicjn reyting yerde olmalı. Bitemiyor bizim diziler

mavilale dedi ki...

You tube linkine tıklayınca ben avtim aslında. Görmeni isterdim. Güzel sahneler. Teşkilata cok niyet ettim ama ben akşam dizi seyredemiyorum dediğim gibi belki bir ara ona da başlarım sevgili deep

mavilale dedi ki...

Sevgili Özlem hatunlarjnmoek dikkatini çekmiyor 🥰