Pages

1 Ağu 2020

İyi Bayramlar ( Etkinlik duyurusu içerir)



Selamlar
Çok şükür, bir bayrama daha kavuştuk. Rabbim sağlıkla sıhhatle, daha nice bayramlara ulaşmayı nasip etsin. Kurban bayramının ilk günü, genelde kurban kesim yerlerinde geçer malum. Biz her sene kurbanı, dayım, dayımın çocukları ve iş ortağı ile beraber keseriz. Dayımın organize sanayiide, mermer işledikleri bir fabrikası var. Vinç, temiz mekan, su, yemekhane, ve güzel bahçesi ile çok konforlu bir ortam sağlıyor bize. Erkekler, etlerin paylaşımı konusunda çalışırken, bizde yengemle, gelinlerle ve kuzenimle bahçede keyif yapıyoruz 😁


Eski komşum, eskimeyen dostum Nazile, runner dikmek istiyormuş kendine. Evde motifleri örecek, uygun ip yoktur dedi. Bende dostluk bunu gerektirir dedim ve motifleri ördüm. Nazile dikince yine paylaşırım sizinle.

 
Dediğim gibi, fabrikanın güzel bir bahçesi var. Genç anneler, bebelerin peşinde koştururken, ben örgü örüp, kitap okudum. Kurban payı işiyle uğraşanlara çay kahve yemek servisi yaptık. Adamları katıksız çalıştırmadık yani 😀 İşimiz öğleden sonra 5 gibi bitti. Keyifli, güzel bir gündü. 


Diğer paylaşımımda bahsetmiştim, Julia Roberts filmleri seyrediyoruz kızımla. Sonra neden blogcanlarla beraber seyretmeyelim dedim. Benim daha önce böyle etkinlik düzenleme tecrübem yoktur. Kusurum olursa, şimdiden affola. 
1 Ağustos- 1 Ekim arasında, haftada en az bir tane seyredelim diye düşünüyorum. Ben seyredip beğendiğim, seyretmeyip merak ettiğim filmlerinden bir liste hazırlıyorum. Listeye eklemek istedikleriniz olursa, fikirlere açığım. 

  • 01 Ağustos-8 Ağustos: Mona Lisa'nın gülüşü ( seyredip sevdiklerimden)     
  •  09 Ağustos-15 Ağustos: Mucize ( seyredip sevdiklerimden)
  • 16 Ağustos-22 Ağustos: Ye dua et sev ( merak ettiklerimden)
  • 23 Ağustos-29 Ağustos:  Çelik manolyalar ( merak ettiklerimden)
  • 30 Ağustos- 03 Eylül: Omuz omuza
  •  04 Eylül- 10 Eylül: Aşk engel tanımaz
  • 11 Eylül-17 Eylül: En iyi arkadaşım evleniyor. 
  • 18 Eylül- 24 Eylül: Yatağımdaki düşman 
  • 25 Eylül- 31 Eylül: Özel bir kadın 

Seçmek zor oldu. Ama çok uzatmadan tadında bırakmak istedim 😌
Katılmak isteyenler belirtirse sevinirim. 😍
Bayramımız mübarek olsun.  
Selametle...

17 yorum:

deeptone dedi ki...

iyi bayramlaaar :) ben de dün yazmıştım bayram mesajı. nazile, runner pikiii :) katılırım tabii etkinliğe. ama bak dying young, yatağımdaki düşman da iyi filmler, biri dram, diğeri gerilim :) bu listedeki bütün filmleri izledim. bi daha izlicem mutluluklaaa :) çizgi ötesi de çokzeeel :)haftada bir uyar hıhıms :) e sevdiğim bunlar arasında çelik manolyalar, üç beş defa izlediim :) bi filmi üç defa izlersem artık yavaş yavaş sevmeye başlıcam demek yanii. pretty woman ah aha en az 30 kez izlediim :)

DespotHayrat dedi ki...

herkese iyi bayramlar : )

Dilhun dedi ki...

Merhaba, :)
Öncelikle motiflere bayıldım. :)
Etkinlik davetin çok memnun etti. Bende katılmak isterim. :)

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Mona Lisa’nın Gülüşü’nü merak ettim. İyi bayramlar :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bir filmini izlemişim, elimden geldiğince izlemeye çalışacağım.
iyi bayramlar.

ezgi dedi ki...

Mutlu bayramlar güzel insan..
Sıcaklar bastırınca uzak kaldım blogdan, instagramdan..

Geçenlerde, doğum gününü de kutlamak istemiştim ama geç kaldım. Kusuruma bakma, dilerim ki nice sağlıklı, mutlu huzurlu yılların olsun..

Etkinlik pek şahane :) Hepsini izlemişim zamanında, pretty woman en sevdiklerimden.
Mucize de sevip tekrar izlenir diye düşündüklerimden :)

Kocaman sevgilerimle

deeptone dedi ki...

mona lisa ile başlıycaz yaniii, pikuuuu :)

ruşyena dedi ki...

varım :)

*mehtap dedi ki...

İyi bayramlar. Kurban kesim için seçilen yeriniz harikaymış valla. Pek çok etkinlik bir arada olmuş.
Motif örmeyi bende severim. Bu aralar bir hırka düşüncem var ha bre motif biriktiriyorum:)
Julıa Roberts filmlerini böyle topluca görünce baya seyretmediğim varmış dedim. Fırsatım olursa bende izleyeyim.

Rumeysi dedi ki...

Selamlar. deep in önerisiyle geldim.Film etkinliğine katılmak isterim ben de.Motifler harika.Alın teri olan her el emeği eşsiz bir sanat eseridir.Mutlu bayramlar :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İyi bayramlar... :)

deeptone dedi ki...

iyi uykulaaar geçerken uğradııım :)

Rumeysi dedi ki...

mona lisa yı izledim ve çok duygulandım gerçekten.İnsanların hayatlarına güzel dokunuşlar yapabilmek muaazzam bir duygu.Film önerisi için teşekkürler

Rumeysi dedi ki...

The wonder i izledim.oldukça etkileyici.Güzel bir konuya değinilmiş :)film üzerine konuşmadan edemedim bende yazı paylaştım blog da.Bir de kitap okuma etkinliği olsa ne güzel olurdu.:)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

katıldım ve filmleri izliyorum

Farklı Diyarlar dedi ki...

merhaba deep sayesinde gördüm ben de. etkinliğe katılmak isterim. 9 eylülden sonra sınavlarım bitiyor o zamankilere katılıyım :)) çok iyi bir fikir bence etkinlik yapmanız ;)

Handan dedi ki...

Kaçak Gelin, Pelikan Dosyası ve Komplo Teorisi de harika filmlerinden. Onları da eklemelisin bence :D