Pages

18 Kas 2021

Niyet Ettim Frida Blanket Modelini Açıklamaya :)


Selamlar
Bu işlere merakı olan olmayan, seven sevmeyen, blogumu ziyaret eden herkes biliyor artık Fridanın Çiçekleri adlı battaniyeyi. Sevgili Özlem yani Yüreğimin İklimi motiflerden birer tane örmemi isteyince, (model olması hasebiyle...) Neden açıklamıyorum bu motifleri diye düşündüm. Biz sevgili grubumla, geçen sene bu battaniyeyi ördük. Fakat o kadar zevkli bir model ki, ben üç tane ördüm. Bir tane daha örmekte de hiç beis görmüyorum. 

Yukardaki foti, sevgili Neslihan'ın battaniyesine ait. Bir TV battaniyesi kıvamında. Nette gezerseniz çok farklı şekillerde yapılıp kullanıldığını görürsünüz. Hatta bizim Hatice kazak yapıp giydi bile :)) 


Fridanın çiçeklerini örmek için, biz,coton içerikli ipler kullandık. Ama ip ve renk konusunda yüreğiniz nereye istiyorsa oraya gitmek serbest :))) Ben ekibimle ördüğüm iplerin renk kodlarını paylaşayım. fikir olsun. 


Tablo için sevgili Nilgün'e teşekkür etmek şart. grubumuzun sevimli patronu. hep sistematiktir. Saat gibi işler :) 


Tasarımcının orjinal renklerine en yakın renkler bunlar. Tablodaki renklerle örüldü. Böyle, düz motifleri iki renk yapacaksanız, her renkten bir tane almak yetiyor. Ama düz motifleri tek renk yapmak isterseniz o zaman işler değişir tabi. 
Renk konusuna çok takılmadan evdeki ipleri de değerlendirmek isterseniz o da mümkün. 


Benim evdeki ipleri değerlendirerek ördüğüm ilk battaniyem işte bu. 

Şimdi gelelim benim planıma. Şimdilik konuşup karar verdiğimiz sevgili Derya, sevgili Ece ve fikrin mimarı Özlem var kadroda. Özlem'le yaptığımız konuşmada yılbaşından sonra başlayalım dedi. Bu kadar önce duyurmamın amacı, bizimle örmek isteyenler çıkabilir. Süreçte iplerini tığlarını hazır etsinler. Malum teferruatı bol bir iş. Amacım detaylı fotoğraflar çekmek. Ben teknoloji özürlü biriyim. O fotoları nasıl düzenlerim bilmiyorum ama bir çaresi bulunur elbet. :)

Süreci şöyle yönetmeyi düşünüyorum. 1 Ocak itibariyle her hafta bir motifin açıklamasını vereceğim. Aynı motiften belli sayıda lazım bize malum. O hafta, katılan arkadaşlar açıklama verilen motiften istenilen sayıda örecek. Bu şekilde hepimiz aynı anda battaniyelerimize kavuşmuş olacağız. 
Ben çok heyecanlıyım açıkcası. İnşallah yüzümün akıyla çıkabilirim bu işim içinden. 
Selametle...

20 yorum:

deeptone dedi ki...

ooooo ekip çalışması başarılaar :)

duygu özkan dedi ki...

Kazak olanına bayıldım, renkleri çok hoşmuş. Diğerleri fazla koyu geldi gözüme. :) Ellerinize sağlık, kolaylıklar diliyorum.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

sevgili nihan ip tablosunda mor 2 yumak diyor siyah zemin yerine mi bu ?

Ecehan dedi ki...

Sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Çok heyecanlandım şu an ;)) <3

Gonca dedi ki...

Hepsi güzel oldu tabi ben daha birlestiremedim 😅

SevKoz dedi ki...

ben sizi uzaktan izlerim :)

Hayat izlerim dedi ki...

Ah nasıl güzel denemek isterim ben de ellerinize emeklerinize sağlık sevgiler 🧿💖🧿💖

Hayat izlerim dedi ki...

Ah nasıl güzel denemek isterim ben de ellerinize emeklerinize sağlık sevgiler 🧿💖🧿💖

Derya dedi ki...

Heyecanlıyım :)

mavilale dedi ki...

Tığ tutmayı bilen ve istekli herkes davetli 😄

mavilale dedi ki...

Kazak çok yaratıcıydi gerçekten 🤩 sevgili Duygu

mavilale dedi ki...

Konuştuk, anlaştık umuyorum 🌺

mavilale dedi ki...

Sevgili Ece, bende çok heyecanlıyım 🌺

mavilale dedi ki...

Eksik parçalar var diye biliyorum 😄

mavilale dedi ki...

🤩🤩🤩

mavilale dedi ki...

Hayat izlerim bekleriz inşallah 🌺

mavilale dedi ki...

Sevgili Derya, bende bende 🌺

pelinpembesi dedi ki...

AYY Ne becerikli kadınlarsınız siz ! acaba ben de yapabilir miyim ki?
herşeye niyetlenip sonra işin kolayına kaçıyorum hep. hadi bakalım ya nasip!

mavilale dedi ki...

Çok memnun olurum Buketciğim

uzmanamator dedi ki...

kolay gelsin canım ne güzel bir etkinlik olacak