Pages

21 Nis 2020

21 Nisan 2020 16/7


Selamlar
Bugün meydan okuma konumuz bir tercih gerektiriyor. Gün batımı ya da gün doğumu. Tercih konularımız bunlar.

Benim için inanılmaz zor bir konu. Dünden beri düşünüyorum. Balkonumdan, mutfak camından rengarenk, doya doya seyrettiğim gün batımını mı tercih etmeliyim, yoksa sabahın o ilk saatlerinde solumaktan hoşlandığım havayı mı tercih etmeliyim çok kararsızım.

Benim evim batı cephede. Manzarayı kesecek binada yok önünde. O nedenle bulaşık yıkarken bile görsel şölen seyredebiliyorum. Bazı günler profesyonel fotoğraf makinası almadığıma kızıyorum hatta. 😊 
Ama benim tercihim sanırım, gün doğumlarında yaşadığım yenilenme hissi olacak.

Sabah erken kalkanlardanım. Gün doğumlarının, kışın ayrı, yazın ayrı güzel bir havası var bence. Sanki havadaki oksijen bile farklı. Sabahın ilk saatlerinin yaşattığı his, insanı gün içinde karşılacağı her şeye hazırlıyor, tazeliyor bence. Fırsatı olanlar kaçırmasın derim.


Özetle, ben gördüğüm güzelliği değil, hissettiğim tazeliği tercih ediyorum ve gün doğumu diyorum 😊



Yarın görüşürüz, selametle….

18 yorum:

Şevval dedi ki...

Bence de gün doğumunun verdiği his hiçbir şeye değişilmez :)

pelinpembesi dedi ki...

Ah ben bloglara bakmayalı ne cok yazı yazmışsın. Diğerlerini okudum
ve bu yazına yazayım dedim en son. Gün doğumu ya da batımını görecek bir manzaram yok evim yüksek apartmanların arasında 2 katlı. Ama gün batımı ve doğumu saatlerinde hissedileni çok severim. Doğumlarında genelde uyuyorum ama batımı saatlerinde hele bir de yazsa denizden gelen o kokuya, o serinlemeye hastayım :)

mavilale dedi ki...

şevvalcim, tazelenme hissi o :))

mavilale dedi ki...

ezgi meydan okuma başlattı, her gün yazıyoruz, buket hanımcım :) sevgiler

Yüreğimin İklimi dedi ki...

evinin manzarasının kapanmaması ne güzel, harika gün doğumları ve batımları izlenir.

Yüreğimin İklimi dedi ki...

evinin manzarasının kapanmaması ne güzel herkes böyle bir ev diler.

ruşyena dedi ki...

gündoğumlarında gökyüzü daha da uysal sanki... gündoğumlarını uslu kız çocuklarına, gün batımlarını da hırçın ya da hareketi erkek çocuklarına benzetiyorum nedense.. :) ikisini de sık sık görünce sende de benzer hisler oluyor mu? :)

Mor Düşler Kitaplığı dedi ki...

Gün doğumunun verdiği his bambaşka bence de :)

Zeynep dedi ki...

Ben de gün doğumunu seviyorum 🎈
Seni de seviyorum 😌

mavilale dedi ki...

yüreğimin iklimi evet şanslı sayıyorum kendimi. herkese nasip olsun

mavilale dedi ki...

ruşyenacığım gündoğumu ve günbatımı ile ilgili yaptığın benzetme ne hoştu. çok beğendim.
sanırım gündoğumu yaşanmışlığın tecrübenin acısını tatmadığından ruhuda dingin. günbatımı ise, tüm günün yükünü taşıdığından olacak yorgun ve tüm yorgunlar gibi biraz gergin. :)

mavilale dedi ki...

mor düşler kitaplığı, sevgiler:)

mavilale dedi ki...

sevgili Zeynep, duygular karşılıklı,
tanışalı kısa bir zaman oldu ama yaydığın pozitif enerji hissedilmeyecek gibi değil.
muhabbetle

sessizkaldım dedi ki...

gönlüne sağlık canım benim 😊 Ben ikisini de seviyorum vazgeçemedim 😊🌼 sevgiler.. .

ezgi dedi ki...

Ben karar veremedim, kesinlikle her ikisinin de ayrı bir yeri var..
Sabah kokusunu ve sessizliğini de bir şeye değişmem.

Esen Can dedi ki...

Ne güzel mutfak penceresinin manzaraya bakması :) İnsan bulaşıktan çıkmak istemez ;)
Annemin de öyle, hem baraj, hem dağlar, hem karşı köyler, sonra da Marmara Denizi ve İstanbul kıyılarını görüyorsun mutfak penceresinden :)

Derya dedi ki...

Bence de öyle Zeynepcim ;)

fatmauzmez.blog dedi ki...

İkisinin de yaşattığı duygular çok farklı.....