Pages

13 Nis 2020

evdeyiz :))

Selamlar
Evdeyiz, zamandan bol bir şeyimiz yok artık. Eşim polis olunca, bizim evin dışarı ile teması hiç kesilmedi. Bu endişeyi yükseltiyor ama Rabbimize tevekkül ettik. Ondan gelen her şey başımızın üzerindedir. 


Dedri Uys'ın 2018 tasarımı olan, Ubuntu isimli battaniyeyi başlamıştım. bu sürecin anısına elle tutulur bir ürün kalsın istedim. Geçen hafta başlama aşamasını paylaşmıştım. Battaniyenin açıklaması, tasarımcının you tube kanalında var. 12 video çekilmiş battaniye için.


Bu tür çalışmalar insanı renkli ve heyecanlı bir sürecin parçası yapıyor. Özellikle stresin ve kaygının yüksek olduğu zamanlarda, kafa dağıtmak için birebir. :))


 Bu fotoğraflar benim kompozisyonum değil malesef. İnstagramdaki etiketi taklit etmeye çalıştım. :)



12 videonun 7 si tamamlandı. Ama artık motifler birleşip, çap genişleyince hızımız nasıl olur, yaşayıp göreceğiz.


Evde kalınca, hayatımda bir şeyler farklı olsun istiyor insan. Bizde en son temizlikte kanepelerin yerini değiştirdik. tabi siz öncesini bilmiyorsunuz :)) ama berjerler ile kanepe yer değiştirdi. :)) biz sevdik. siz ne dersiniz. :))


Günlerimiz birbirinden farklı olsun diye arada kendimizi şımartıyoruz. Mesela bir kafeye gidip latte şiparişi vermişiz gibi yapıyoruz. Bu arada eşofmanlardan kurtulup, giyinmeyi ihmal etmiyoruz. :))


Yüzüklerin efendisi serisini okuyorum. Sevdiğim bir anlatımı var yazarın. Ben Kralın Dönüşü'nü, kızım Hobbit'i okuyor. Çünkü;

ÜMİT DOĞAR GENELLİKLE, HER ŞEY ÜMİTSİZLEŞTİĞİNDE.

selametle....

19 yorum:

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Battaniye çok güzel oluyor, ellerinize sağlık.

Gonca dedi ki...

Mavilale örgüler çok güzel gözüküyor. Epey de zor gibi. Kolay gelsin örerken. Kitap için de keyifli okumalar sana da kızına da :)

ruşyena dedi ki...

Çok emekli, çok güzel bir battaniye geliyor. Bugünlere tam denk gelmiş... Sabırlı günlere sabır işi... Kolay gelsin... Ve keyifli okumalar...
son söz de kulağıma küpe olsun... bir ara fotoğrafla süsleyip blogumda paylaşayım ben de... yayılsın okurdan okura...

mavilale dedi ki...

yüreğimin iklimi, çok teşekkür ederim. sevgiler

mavilale dedi ki...

gonca çok teşekkür ederim. bu ay kitaba değil ama filme dahil olacağım etkinlikte ilk fırsatta. sipariş verdim bonus kitaplardan birini okuyacağım onu daha çok merak ettim

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim ruşyena, süreçte dikkati açık tutmakta fayda var. söz yüzüklerin efendisi kralın dönüşü kitabından J.R.R. Tolkie'e ait

Alaturka Hayaller dedi ki...

Çok güzel ve huzur dolu olmuş ev, güzel günlerde oturun inşallah:)

mavilale dedi ki...

almanyalı gelin teiekkür ederim. sevgier

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Ben hayatta öyle giyinip, kahve içemem. Ev modum var benim. Ne olursa olsun o moddan çıkamam. Senelerdir hep grantuvalet bir hayat sürdüğüm için evde rahatı tercih ediyorum. Ama kafayı dağıtmak adına arada olabilir. :)

ezgi dedi ki...

Ubuntu çok güzel ilerliyor. İnan çok istedim ben de, ama şu an çorabı öğrenmeye başlamışken bırakmak istemedim.
Deneme çorabım oldu bitti, Şimdi gerçekçi çoraba geçtim :)

Bu arada kahveye gitmiş gibi sunumlar pek güzel olmuş..

Allah hepimizin yardımcısı olsun, sağlıklı günler olsun inşallah <3
Sevgilerimle
Yarın meydan okumada görüşmek üzere inşallah

Derya dedi ki...

Ubuntu ne güzel ve değişik birşey olacak ellerine sağlık Zeynepcim, Kahve ortamları şahane fikir, keyifli ve huzur dolu ev kareleri... bizde değiştirdik iyi gelmişti yer değişikliği, sağlıklı günler dilerim, sevgilerimle... :)

Fulya34 dedi ki...

Ubuntu ismi nerden esinlendi.

mavilale dedi ki...

sevgili beyda'nın kitaplığı bende evde rahat kıyafetleri tercih ederim. ama tüm gün evde olunca özenli hazırlanmak eğlenceli oluyor. arada aksiyon katıyor günümüze eğleniyoruz. :) sevgiler

mavilale dedi ki...

sevgili ezgi, çorap örmeyi öğrenmiş olmana çok mutlu oldum. yaparız yine beraber bir şeyler. şu çanta işine el atarız bır ara
meydan okuma çok eğlenceli. sabırsızlanıyorum.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim deryacım zamanı değerlendirmeye çalışıyorum. evde değişiklik yapmak iyi geliyor. :)) sevgiler

mavilale dedi ki...

ubuntu tasarımcının tercihi. bir hikayesi var çok güzel. yarışarak değil birlikte hareket ederek hepimiz kazanırız düşüncesi var hikayenin altında saugılar

deeptone dedi ki...

oh çok rahat salon. her şey de tatlı. dedri ubuntu, yabancı dil öğreniyoruuz hihi :)

deeptone dedi ki...

feriha hanım yeni bölüm geldiii :)

mavilale dedi ki...

sevgili deep, dedri tasarımcı hatunun adı. ubuntu battaniyenin :)) az sonra geliyorum feriha hanım için