Pages

24 Nis 2020

24 Nisan 16/10

Selamlar 
Mübarek Ramazanın ilk günü malum. Ramazanın kendine ait bir ritmi hep vardır zaten. Evde kal günlerinde bile olsak, hızlıca geçip gitti. Normalden daha geç uyanınca, ister istemez trafik sıkıştı :))

Bu ara ciddi ihmal ettiğim bir konu, film seyretmiyordum çok uzun zamandır. Bu yılın başından itibaren bu konuya eğilmeye karar vermiştim. Ama şu an aklıma gelenler daha eski filmler. 

İlk tercihim Yüzüklerin Efendisi olur sanırım. 



Boudguart "Iwill always love you"


Türkler geliyor 


Bir ara sıklıkla seyrettiğim hint filmlerine de bir başlık açalım 
veer zara 


Geç kalmış olamanın psikolojisi ile aklıma ilk etapta gelen bunlar. 
yarın görüşürüz. selametle....


10 yorum:

uzmanamator dedi ki...

Bence süper liste olmuş 🤗🤗

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Güzel bir liste

ruşyena dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Zeynepcim...
son ikiyi bilmiyordum... bu listeler sayesinde yeni filmler de keşfediyoruz ne güzel.

Esen Can dedi ki...

Whitney Houston.. Allah rahmet eylesin, ne güzel bir sesti, yadetmek iyi geldi..
Hayırlı ramazanlar olsun.

ezgi dedi ki...

İlk ikisi hariç diğerlerini bilmiyordum, yeni keşifler oldu bana da :)))

sessizkaldım dedi ki...

güzel bir liste olmuş 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

Gonca dedi ki...

Liste çok iyi hazır zaman varken izlemek lazım :)

Derya dedi ki...

Yeni keşifler yapmış oldum listeyle, hayırlı ramazanlar Zeynepcim :)

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Bilgilendirme için teşekkürler, Hayırlı Ramazanlar.

deeptone dedi ki...

oo iyi filmler iyi müzikleer :)