Pages

6 Mar 2019

soficilik


selamlar 
bu ara her şeye geç kalıyorum sanki. sevgili  ezginin sophıe's unıverse battaniyesi için başlattığı etkinliği de geç duydum. gerçi vaktinde duysam bile başlayamazdım.  çünkü geçen sene yazın ayvalıktan aldığım muhteşem iplerle dantel perde örme hevesine kaptırmış durumdayım kendimi. elim ince ip ince tığa alışmışken elimin ayarı bozulmasın diye kalın tığdan uzak duruyorum bu ara :) 
ama vaktinde bende sofi ördüm yani :)

bu battaniye o kadar muhteşem bir şey ki, tığ işinde bir nirvana bence sevgili barbara gerçekten harikalar yaratmış. örmeyenler grift halinden çekiniyor ama videoları inanılmaz ayrıntılı ve açıklayıcı. düşünenler varsa hiç endişe etmesin başlasın bu güzelliğe derim.


sofi örmek bir kere renklerle dans etmek gibi sonraki sırada hangi rengi kullansam diye düşünürken, hiç ummadığınız renkler hiç ummadığınız şekilde yan yana gelip beklenmedik sürprizler yapabiliyor size


 bazen kendinizi o kadar kaptırırsınız ki bardak altlığı almak için bile zaman kaybetmek istemezsiniz. içinizdeki ev hanımı masa örtüsü kirlenmesin ama der sürekli. iplerin poşeti yardıma yetişir o esnada:))


her sırası başka ayrıntı her sırası başka güzeldir.


aklınızda sürekli bir sonraki sırada hangi rengi kullanacağınız vardır. sıralamayı kurgular sonra bozar sonra yeniden kurgularsınız. felsefe gibi refleksiftir yani :)))


son tahlilde bir çiçek bahçesi karşılar sizi. sofinin çiçek bahçesi :))


dantel perdemin son parçasına geldim. hiç belli olmaz belki geç bile olsa soficilik oynamaya bende gelirim. :))
selametle......

15 yorum:

Sercan Senay dedi ki...

Ben de ormustum bir tane ve aklimda hep bir tane daha ormek var...bir ara orelim degil mi ama 😊

mavilale dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mavilale dedi ki...

ben ilk 4 videonun olduğu kare kısma bayılıyorum özellikle kırlent öresim var o kareden bakalım kısmet

ezgi dedi ki...

Ama ben buna hayran kaldım, muhteşemmiş.. Hele renklerinin güzelliği...
Çok kıymetli bu çooook ellerine sağlık

Etkinlik benim değil aslında, bu sefer ben katılımcıyım :) sevgili blog arkadaşımız uzmanamatör başlattı http://1661hayat.blogspot.com/

Kesinlikle, çok güzel keyifli motifi çıkarması. Hele renklerle bu denli haşır neşir olmak. Kanada'ya bir battaniye yapacak kadar ip alamadım ama gelecekte hayalim bu battaniyeden yapmak. Yani ağır ağır gider ama devam eder değil mi ama :)

part 4'ü de tamamladıktan sonra, yastık kılıfı olmasını hayal ediyorum. Ama ikinci bir renk birleşimini kesin yapmak istiyorum.
Ellerine gözlerine sağlık :)

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim ezgi bu uzman amatör bizim hatice mi acaba ben buralardan uzak kalınca mevzuyu kaçırdım senin renklerde harika eline sağlık

uzmanamator dedi ki...

he o benim :) ama ben söyledim motif grubunda ki :) hem sen perdenin hemencik bitirip gelirsin yetişirsin kız :)

zoitsa dedi ki...

evet bizim hatice :)

bu arada sofi harika olmuş renklerin naifliğine bayıldım

mavilale dedi ki...

haticem soryy dantelperde örecem diye dünyadan koptum sanırım :))) süresi var mı bu işin bizim kız

mavilale dedi ki...

sevgili zoitsa cok teşekkür ederim

uzmanamator dedi ki...

yani martta yaparız diye konuştuk ama devam ederiz bacım sofi aşkı bitmez

Gonca dedi ki...

Senin sophienin renkleride efsaneydi yani :)

mavilale dedi ki...

o zaman ha gayret zeynep diyeyim kendime

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim goncacım

Urfa Tutkunu dedi ki...

Çok güzel ama bir o kadar da zor görünüyor Ellerine sağlık.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim aslıhancım. kolay sayılmaz ama çok keyifli