Pages

10 Mar 2019

çarpı işi


selamlar
bugün verimli bir cumartesi geçirdim. şubatın sonunda kaydolduğum medeniyet ve kültür akademisinin ikinci dersine nihayet katılabildim. geçen hafta edebiyatımız ve biz konulu dersi kaçırdım malesef. evin ciddi temizliğe ihtiyacı vardı. temizliğe gelen kadın, hafta içi başka bir yerde çalışıyor. mecburen hafta sonları almam gerekiyor o yüzden. hasılı kelam ilk dersi kaçırdık. bugün tarih bölümünden bir hoca vardı. Abdülhamit dönemini anlattı. verimli bir dersti.bolca notlar aldım. onları düzenlemeyi düşünüyorum yarın. özlemişim öğrenci olmayı.



geçen sene onbeş tatilde yaptığım bir çalışma bu. yazıma vesile olsun istedim. kabul ediyorum, çılgınca bir işti. ama yaparken ve kullanırken büyük keyif aldım.
selametle...

3 yorum:

Birpembesever dedi ki...

Telefon kılıfları ne kadar da güzel olmuş öyle,emeğinize saplık! ^-^

Urfa Tutkunu dedi ki...

O kılıfları nasıl yaptın Zeynep? Çok hoş görünüyor. Ellerine sağlık. Bahsettiğin okul hala devam ediyor mu?

mavilale dedi ki...

epeydir bloğuma uğramıyordum sevgili bir pembesever. çok teşekkür ederim bir çılgınlık anında çok iğne kırma pahasına işlemiştim :)

aslıhancım, kılıflar delikliydi canım gerişi bildiğin çarpı işi ama dediğim gibi çok iğne kırdım kolay olmadı yani sevgiler...