Pages

14 Mar 2019

ince saz

selamlar
bir koşturmalı güzel günden kalanları buraya ekleyeyim istedim. :)) benim kaderim sanırım. bir şeyi çok ister plan yaparsam günler öncesinden, hemen hasta olmam lazım :)) çok istemiştim incesazı dinlemeyi. planladık. hatta arkadaş biletleri aldı. iyi ki aldı. çünkü biletler alınmamış olsa mesai dönüşü yorgunlu yüzünden vazgeçebilirdim.
birde aksi gibi bütün kış hasta olmayıp, bu süreçte antibiyotik kullanacak kadar boğazım fena. kulaklarım uğulduyor falan. ama iyi ki biletler alınmış iyi ki gitmişiz. çok güzel bir akşamdı.





3 yorum:

uzmanamator dedi ki...

ne kadar da güzel akşam olmuş iyi ki :)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Son yazının beş buçuk ay öncesinde kaldığını gördüğüme üzüldüm. Seni geri bekliyorum bloglara Zeynep:) Seni okumayı seviyorum☺️

mavilale dedi ki...

haticecim çok iyi gelmişti dün gibi aklımda keyfi gerçekten iyi ki


aslıhancım, çok teşekkür ederim canısı bende sessiz sedasız yine karar aldım yazacağım inşallah gerekli gereksiz yaptığım çorbaya kadar yazacağım deeer mişim :))