Pages

8 Mar 2019

yazık edilmiş günler


selamlar
bir kaç gündür arkadaşların bloglarını gezip okumaya, yorum yazmaya başladım yeniden. blog gezmek eski heyecanına kavuşacak inşallah. sevgili sercanın iddiası 21 gün devam edersek alışkanlık kazanırız diyor. :) ben her gün yazamam orası kesin ama yeniden alışkanlık kazanmak için gayret edeceğim. 


modeli sercanın bloğunda görünce, ben bundan ördüm hadi koş paylaşıma dedim kendime hem yazmaya neden olsun. aslında dün yazacaktım ama yürüyüşten sonra canım ekran görmek istemedi nedense. bu modeli ben motif etkinliğinden kalan iplerimle yapmıştım. o yüzden biraz renkleri sınırlı kaldı. sevdiğim bir dostuma hediye edildi bile. ama örmesi muhteşem. sonuç çok tatmin edici. youtuberların popüler motiflerinden biri, yapılışını bulmak çok kolay yani. ben örgücü şirinden bakmıştım.


 fotoğraflara bakınca yaklaşan güzelliği hatırlayıp, motive oldum. hava ne kadar aydınlık ve ferahmış. bu güzel günlerin yaklaşıyor olması mutluluk verici. bu hafta hava malesef hala biraz soğuk bende hasta olacak gibiyim. ama haftaya inşallah saksılarımı, çiçeklerimi elden geçireceğim.balkonda bana eşik etmeleri ruhuma iyi geliyor çünkü.


gelelim yazık edilmiş günlere, malum bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. bir haftadır reklamlara bakınca insanın içi acıyor. Kapitalist sistemin ölümüne neden olduğu kadınları anmak adına, düşünülmüş bu güzel gün, kapitalist sistemin tüketim unsuru olarak kullandığı bir güne dönüşmüş durumda. piyasa ekonomisi denen şeyin ahlakı yok cidden.
üç aylardan Recebin ilk günü bugün. hayırlı güzel zamanlardayız. rabbim arınmamıza vesile kılsın. nefis hastalıklarımızla mücadele azmi kazanalım inşallah. iyi günler, hayırlı cumalar efendim
selametle....

3 yorum:

Gonca dedi ki...

Hergün yazmak zorluyor insanı ama güzel yinede :) battaniye çok güzel emeklerine sağlık ve tabi ki kadınlar günü kapitalizm her yerde ne diyelim :(

Urfa Tutkunu dedi ki...

Keşke okumakta ve yazmakta hepimiz eski performansımıza kavuşabilsek. Ben de özlüyorum o eski günleri. Motifler için renk seçimleri harika ve motifin deseni de çok güzel. Ellerine sağlık.

mavilale dedi ki...

gonca ben yeniden yazmaya karar verdim bu ara diğer arkadaşları gezemiyorum hayat henüz rutin sakinliğine dönmedi. ama okulun ilk günün milat sayıp yazayım dedim en kısa zamanda okumayada başlayacağım.

teşekkür ederim aslıhancım. el birliği ile bir avuç bile olsak yazıp okuyalım inşallah