Pages

1 Kas 2012

mavi lale çıldırmış olmalı

 merhaba dostlar
bir kadının delirdiğinin kanıtıdır bu resimler. yeni işler başlama hevesindeydim dur şu yarımlarıma bir bakayım dedim ne kadar. aman allahım ben ne ara kendimi kaybettim bu kadar iş başladım hatırlamıyorum.
yukardaki resim aylinin bloğunda gördüğüm lifin motifleri aylincim ortadaki motifi yakın çekerse benim için bir akşamda biter inşallah
 bu sevgili alonenes'in bloğunda görüp başladığım battaniyem kızıma yatak örtüsü gibi düşünüyorum. bunun yolu uzun ara ara aklıma geldikçe örsem nisana bitse iyi olacak malum nisan da şühedanın doğum günü var.
 bu hellokity nin gövdesi ve kafasının yarım hali okulda sosyal etkinlikdersi vermişler bu sene bana ne yazılısı var ne sözlüsü ne de kitabı kaynağı var müdüre hocam ne yapacağım ben bu iki saatte dedim canın ne isterse onu yap dedi bende çocuklara oyuncak örmeyi  öğreteyim dedim onlarla başladım bu hello kitye okulda derste örüyoruz.
 elimde 4 yumak nako süper inci vardı ne örsem diye düşünüyordum bu modelde komşumun eski bir yeleğinin modeli çok sevdim. ipi yelek örerek değerlendirmeye karar verdim bunu da acelesi yok ara ara aklıma geldikçe örerim
 dün akşam başladım örgü cafede kasım ayı etkinliği, kız çocuk yeleği. yeğenime ördüğüm hırkadan 2,5 yumak artmıştı ip değerlensin diye başladım giyecek kimse yok ama verecek birileri bulunur
 buda sevimli bir panda olacak yine sosyal etkinlik dersine veri oluşturmaya çalışıyorum malum kity biter yakında
 bu şalı taaaa yaz başında sevgili sevkutun bloğunda görüp başlamıştım o zamanlar bir gazla bu kadar örmüşüm kaldı ara ara örsemde bitse iyi olacak

 kardeşime örmeyi düşünüyorum minik üçgen bir baktüs emekbahçemizde ayselcim normalde üçgen olan şalı etole uyarladı bende o modelden baktüs öreceğim bu arada altın örgüdeki arkadaşlarında bu baktüsde katkıları var onlarada teşekkür ederim bunun yakın zamanda bitmesi lazım ama
yine evde ne zaman aldığımı hatırlamadığım 4 yumak nako süperlamps vardı bende şühedaya bir yelek öreyim kızım sıcacık giyinsin kışın dedim bu yakında biter inşallah

evet hanımlar bu durumdayım ve daha başlamak istediğim bir sürü lif bir sürü patik ve şal modeli var bunları bırakır karşınıza başka modellerle çıkarsam arada beni uyarın yarımları örsene diye olur mu

12 yorum:

aylinhobi dedi ki...

canımmmmmmmmmmmmmm harikasın ne güzel işlerin varrr valla hayranlıkla bakıyorum çektim 3 gün oldu unuttum eklemeyi hemen ekliyorum canım benim

aylinhobi dedi ki...

baştan 4. pembe yelek modeline bayıldım bende fırrsat bulursam inş. bişeyler örmeyi düşünüyorum bu modelden zormu bacım :))

mavilale dedi ki...

benimde çok sevdiğim bir modeldi komşum seneler önce bir yelek örmüş eski bir yelek ama o eski haliyle bile dikkatimi çekmeyi başardı zor değil bir tek bükme yaparken zorlanıyorsun ben yedek şiş kullandım bükme yaparken canım

Igne oyam dedi ki...

zeynep hocam biter biter gözünde büyütme inş bi yarım toplamaq etkinliği yaparız biter inş canım

birincisin dedi ki...

Benimde yarım işim çok :)Ama nasılsa bitiririz sıkma canını.Böyle olunca da bir sürü iş çıkarmış oluyoruz daha iyi:)Ellerine sağlık,Allah kolaylıklar versin canım.Selamlar:))

suzan hobi dedi ki...

off off yarımlar yarımlar,biz sıkılgan ruhlu hanımların ortak özelliği olsa gerek hocam:)) annem nefret eder yarım işden bir görse bendeki saklı hazineyi iyi papara yerim vallahi bu yaşta:))kolaylıklar diliyorum canım ama senin yarımlar da hani öyle böyle değil çokda güzel modeller varmış :))selamlar sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ahh canım ne yaptın bu kadar yarım iş böyle:)))
ben bir tane kolay gelsin yazayım sen onu istediğin sayıyla çarp:)))

hepsi birbirinden güzel sırayla bitmişlerini bekliyorum sevgiler

hatice dedi ki...

kolay gelsin zeynepcim bende de bu aralar sürekli yeni şeyler başlama hevesi var daha doğrusu her gördüğümden örmek istiyorum

Igne oyam dedi ki...

zeynep hocam baştan 4. model cok güzell bayıldım ya ne güzel yelek olur yapsakya etkinlik olarak

mavilale dedi ki...

olur mevlüdem gerçekten o çok iddialı bir model 10 yıllık yelekti o kadar yıpranmıştı ama yinede ben burdayım diyordu model

Neslihan Duysak dedi ki...

battaniyeyi hemen bitir çatlarım:))) lif zaten bir günlük iş:)) baktüs de bikaç güne biter bence:)) diğerleri sana kalmış kolay gelsin tatlım

mavilale dedi ki...

inşallah canım bende çok istiyorum battaniye bitsin