Pages

3 Şub 2020

Her Ay Bir Kitap, Bir Film (Your Name- Senin Adın Ne)




Selamlar
Etkinliğin film ayağını da vaktinde seyrettim yani 31 Ocak’ta 😊 Maalesef yazacak fırsatı yeni buluyorum.

Ben filmleri kitap okur gibi seyrettiğimi fark ettim. Bir filmin benim yörüngeme girmesi için önce hikayesini sevmeliyim. Bu filminde çok sevimli bir hikayesi var. Eskiden Göl Evi isimli bir film seyretmiştim, ona benzettim. Konuyu tam olarak hakim olabildin mi sanmıyorum. Çünkü, uzak doğu inanç sistemleri ve kültürleri konusunda yeterli bilgiye sahip değilim. Kültürel unsurların bolca olduğu bir film olunca, tüm yönleri ile kavradığımı söyleyemem ama hikayesi çok sıcak, duygusu çok insani. 


Bugün ikinci dönemi başlattık hayırlısıyla. Bu süreçte okulumun değiştiğinden bahsetmiştim. Ama eski okulumdaki 10 saat derse devam edeceğim. Hatta bugün eski okulumdaydı dersim. Yalan yok burasını da ayrı seviyorum. Kızlarım biraz zor öğreniyor, çoğu kere öğrenemiyor ama çok tatlılar.
Bugün dersim geç başlıyordu. Sabah spor salonuna inip yürüyeyim diye düşündüm ama hava o kadar soğuktu ki, duştan sonra okula gitmekten korktuğum için yürüyüşü okul sonrasına bıraktım. Yeni okulumdan bir arkadaşla diyet iddiasına girdik. Moda tabirle challenge 😊 baktık başka türlü motivasyonu sağlayamayacağız. Başka çare kalmadı 😊

Gelelim elişi raporuna;

İki gün sonra eşimin doğum günü. Ona çok istediği bir şey yapıp, çorap ördüm. Görünce çok mutlu olacak. 


Bir de çok büyük emek verdiğim, hangi renkler bir araya gelsin diye kafa patlattığım çok özel bir çalışmam var. Hahahahahah. Bitince paylaşırım.
selametle.... 

13 yorum:

Derya dedi ki...

Bu kadar çorap örünce üçüncüden sonra hep bir umut taşıdı bizimkiler de acaba bana mı diye :)) galiba bende öreceğim birer tane, giyeriz diyorlar resmen :) renkleri güzel görünen o örgü ne olacak acaba??

Mor Düşler Kitaplığı dedi ki...

Filmi de beğenmenize sevindim, Göl Evi filmini bilmiyordum. Benzer olduğunu söylediğiniz için merak ettim, ben de ona bakayım. :))
Katıldığınız için tekrardan teşekkür ederim. ❤️

mavilale dedi ki...

deryacım benimkiler benden önce derdine düşmüştü. onların gazıyla çorap ördğm ben el mecbur yani :) evde kalan giden ne kadar ip varsa yakıştı yakışmadı kaygısı gütmeden örüp gidiyorum bakalım battaniyemiz ne kadar olacak.

mavilale dedi ki...

mor düşler kitaplığı, ben teşekkür ederim arkadaşım benim içinde keyifli bir uğraş olacak. göl evi eski ama güzel bir filmdir.

deeptone dedi ki...

heey film biricik yaa. göl evi. keanu reeves hıhım olabileer :) çorap sendromu hihi :) kolay gelsin derslerindeee :)

mavilale dedi ki...

ben benzettim sevgili deep, gerçi onu da seyredeli çok zaman oldu. bir ara yeniden baksam mı acaba. çorap sendromu bir bağımlılığa dönüşmeden bitmeli. korkuyorum hahahahah

Gonca dedi ki...

Etkinliğe katıldığınız için teşekkür ederim. Filmi de beğenmenize sevindim :)

Ecehan dedi ki...

Valla Derya'dan sonra ben de başlattığınız hevese kapılanlardanım ;)))) Acemice başladım bakalım ;)) Çok güzel olmuş yeni çorap da, elinize, emeğinize sağlık. Yeni ciciyi de merakla bekliyorum <3

Ecehan dedi ki...

Fırsat bulduğunuzda erkek çorap için de hangi numaraya göre olduğunu ve sayıları paylaşabilir misiniz rica etsem? Haa bi de ip markası vs ;))(Kendi başını düzemeyen gelin başı düzermş hesabı oldum ama);))

mavilale dedi ki...

ülke çapında bir çorap örme seferberliği başlattık gibi oldu :)))
tabi ki paylaşırım hafta sonu en geç inşallah

Buba dedi ki...

amazing blog :) I follow you #186 ,follow back?

https://bubasworld.blogspot.com/

uzmanamator dedi ki...

ne kadar güzel şeyler yapmışsın kuzum yeni dönem hayırlı olsun inşallah kolaylıklar dilerim , ben filmi beğendim bu tarz dini unusrları ben örf adet gibi düşünüp geçiyorum :) sanki o mahallenin adeti öyleymiş der gibi :)

mavilale dedi ki...

film gayet güzel canım bende beğendim. sadece gelenekleri bilmeyince neyi ne için yaptıklarını anlayamıyorsun onu belirtmek istedim. sevgiler :))