Pages

25 Şub 2020

Hafta Sonu Erciyes....


selamlar
geçen hafta salı günü benim kuzular geldi, İstanbul'dan. burada bir üniversitenin kongresi vardı, alanlarıyla ilgili. ona katılabilmek için program yapmışlardı. cuma, cumartesi o programa katıldılar. geri kalan zamanda keyfimize baktık, en basit anlatımıyla :)))

hafta içi ben çalışıyor olunca, ev eksenli eğlencelerimiz oldu. ama pazar günü, bu kadar kar yağmışken Erciye'e gitmesek olmazdı.


Teleferik sıramızın maşallahı vardı. Ama pazar  günü olunca doğal karşıladık. Allahtan kabinler hem çok hem hızlı. o yüzden çok beklemedik.


Bilmeyenler için, ben tek çocuklu bir anneyim. Normalde sadece bir kızım var. ama çocuğunun arkadaşı, bir süre sonra seninde evladın oluyor. Sümeyye kuzusu artık bizim evin elemanlarından biri. :)


Bir zamanlar termos ve mug kılıfı örmek, en büyük takıntımdı. :)) Şimdi ki çoraplar gibi. Sanırım taktığıma takıyorum. :)) Ama bu arkada kalan Frida suretli kılıftan bir tane daha öresim var. Örersem resimlerim inşallah.


Ev zamanlarında ise, evin yaşlısı olarak, klasiklerimizi tanıtmayı kendime görev edindim. Reşat Nuri Güntekin'in Çalıkuşu romanından uyarlanan diziyi seyrettik hep beraber. Tabisi Feride'yi Aydan Şener'in oynadığı o en eskisini :))


Bu ara teker teker ördüğüm çorapların çiftini tamamlamam gerekiyor. Sümeyye kuzusuna verecek olunca, biraz aceleyle bitirdim birini. hikayesi çok komik, mavi ip çok azdı. Yetmez diye ip alayım dedim. Erciyes'e gittiğimiz gündü. kalan ip yanımda değildi. Hatırımızda kaldığı kadarıyla ipi aldık. Eve geldik hiç alakası yok. Evdeki iplerle bir tane daha başladık. Ancak biri bitti. Ertesi gün başka dükkanlara gittim. Nihayet üçüncü dükkanda ipi buldum. Çünkü bir gecede çorabın tekini öremezdim. Bu çorapta sadece uçtaki mavi kısım kalmıştı eksik olarak. Neyse bulduk ipi akşam başladım uç kısmını örmeye, birde ne görelim evdeki ip yetti hatta arttı bile. ahahaha. Güler misin ağlar mısın.

Hala Esir Şehrin İnsanları'nı okuyorum. Bu hafta artık bitmeli. Bu arada blog etkinliği için Şimdi Moda Pastel geldi. ona da başladım. Ama iki kitabı okurken düştüğüm çelişki, tarifsiz. Kitabı yorumlayınca nedenini yazarım inşallah. Hadi selametle


4 yorum:

deeptone dedi ki...

ayyyy çok tatlııı erciyes tatiliii :) çorap aksiyonu da tatlııııı :) esir şehrin insanları ile şimdi moda pastel zıt hayatlar ha haaa :)

Sosyolog Ana dedi ki...

ya çok içten çok minnoş bir yazı olmuş :)

mavilale dedi ki...

sevgili deep, mavi ip fobisi geliştireceğim neredeyse o kadar saçma bir durum oldu :)))
esir şehrin insanları ve şimdi moda pastel kitapları alakasızlığın dibinde. yazık bana :)))) sevgiler

mavilale dedi ki...

sevgili sosyolog ana, hoş geldiniz. teşekkür ederim. ayrıca bende sosyolog bir anayım işin esası. :)) sevgiler