Pages

15 Kas 2012

artık kışa hazırız :))

 iyi akşamlar hanımlar!
örgü cafede kasım ayı etkinliklerinden biri de bu botlardı görür görmez kızımın çok seveceğini düşünüp başladım. yanılmamışım :))
bu botlarda teyzemize selvinazcım bahsettiğim süprizim işde bu sen ayaklarım üşüyor patik ör demiştin ya ben üşüme sorununu kökten çözmeye karar verdim :))
arkadaşlar başda da bahsettiğim gibi bu botları örgü cafede ördük. açıklamayı sevgili arkadaşım zehra yaptı. zehracım çok teşekkür ederiz açıklama için. örgü cafede diğer arkadaşların yaptığı botları görmek isterseniz buyurun

21 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

valla super bende cok begendım teyzenız ve kızınız ıyı gunlerde gıysınler

birincisin dedi ki...

Bayıldım,süper daha önce rastlamadığım bir örnek.Ellerine sağlık.Sağlıkla giysinler:)

aylinhobi dedi ki...

yine ne görücem derkennnnnnn bu botları gördüm bayıldımmmmmmmm harika olmuş canım ellerine saglık

huuuubakbi dedi ki...

ay o kadar çok hoşuma gitti ki harikalar

suzan hobi dedi ki...

tek kelimeyle şahane olmuş hocam, orjinali nasıldır bilmem ama eminim ondan bile güzel olmuştur, çok beğendim şühedada teyzende güle güle giyinsinler inş, selamlar sevgiler

örgü saati dedi ki...

Kesinlikle çok havalı. Benim de olsun isterim. Kolay mıydı örmesi?

Unknown dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş canım bende beğenip örgü cafeye kaydolmak istedim kayıt sırasında öneren kişi kısmına senin adını yazım umarım sorun olmaz canım ben aylinhobiye ve suzanhobiye sorabilirsin canım kolaylıklar dilerim

mavilale dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınız için

yurdagül dedi ki...

ellerine sağlık bacım çokk güzel olmuş bayıldımmm hazır gibi olmuş bunlar moda bu sene düğme olan yanına pon ponlu ipde yapıyolar hazır potlarda gördüm keşke bende örebilsem ilersinde örerim bana yardımcı olursun canım bacımm

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım tığla da yapılıyor bu model ne güzel olmuş sağlıkla giyilsin.çok eğendim

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar botlar çok güzel olmuş. ÖRGÜ CAFE ye üye olmadan göremiyoruz galiba. Denedim üyede olamıyorum. Bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler. İZMİR den NURAY

Neslihan Duysak dedi ki...

bayıldım:))benim ayağım 37 tatlım merak edersin belki:)))

mavilale dedi ki...

yurdagülcüm, haticecim neslihancım çok teşekkür ederim canlarım beğenmenize sevindim. neslihancım mesaj alınmıştır :))
nuraycım sana da çok teşekkür ederim canım örgü cafeye sorarım neden üye olamadığını bir ara yeniüye almıyorlardı ama sonradan kalkmıştı bu uygulama diye biliyorum sorar buraya yazarım takip et burdan
hayırlı günler

Adsız dedi ki...

ablacım sen bir harikasın ayaklarım şimdiden ısınmaya basladı çok tesekkürler gecen sohbetimizin konusu sükürddü senin gibi bir ablam olduğu içinde şükretmem gerekiyor sanırım :-)))

mavilale dedi ki...

nuraycım ben sordum yeni üye alıyorlar sanırım sen eksik bilgi yazdın yeniden kontrol et istenen bilgileri yazarsan üye olabilirsin sanırım

hanife dedi ki...

Çok güzel....

nesrin dedi ki...

botlara bayıldım canım ellerine sağlık kızında çok beğenmiştir eminim bende örecektım olmadı

nesrin dedi ki...

botlarn rengide süpermiş

Adsız dedi ki...

seni acun'a göndericem yeteneksizsinize çıkman lazım :)
panduflara bayıldım...

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim cicleydi güzel yorumun için sevgiler canım

huuuubakbi dedi ki...

harika olmuş bayıldım