Pages

11 Kas 2012

varan 5

 iyi geceler hanımlar
örgü cafede kasım ayı etkinliği için yaptık bu güzel yeleği malum benim yarımlardan biri de buydu ve bitti :)
uzun süredir dışarı çıkmamıştık. bu gün herkes evde olunca havanın yağışlı olmasına aldırmayıp dışarı çıktık. her çarşıya çıktığımda yaptığım gibi NT ye gittim. ve bana günün süprizi vardı NT de benim en sevdiğim okumaktan büyük keyif aldığım Nazan Bekiroğlunun yeni kitabı çıkmış. nar ağacı yine harika bir hikaye var sanırım. okuyunca paylaşırım
herkese güzel bir pazar diliyorum.

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kapşonunu sevsinlerrr:) çok şirin ellerine sağlık.

huuuubakbi dedi ki...

çoksevdm ben bunu ne şirin n e güzel olmuş...ellerine sağlık

birincisin dedi ki...

Çok güzel ,ellerine sağlık.Bende Nazan Bekiroğlu nun kitaplarını okumaktan keyif alırım.bugün yeni kitabını bende alıcam :)Keyifli okumalar:)

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam maşallah yarımlar, yeni başlanan işler sırasıyla bitiyor:)) ellerin dert görmesin canım,bu arada bahsettiğin bu güzel kitabı bende merak ettim değerli yorumlarından sonra bende almayı düşünürüm:))selamlar sevgiler

*mehtap dedi ki...

çok güzel olmuş,rengide modelide harika...