Pages

6 Kas 2012

varan 2

 günaydııııııııııın!
evet kızlar pandalar geldiiiii. bugün okulda sosyal etkinlik dersi var panda derse yetişsin diye ha gayret akşam ördüm ve bitti. dün eşim nöbetteydi komşum geldi sağolsun çok beğenince o da yapmaya karar verdi. akşam çay muhabbet derken ne görelim iki tane panda da bize eşlik etmeye başlamış. bu pandalardan biri benim biri komşumun hangisi senin diye sorarsanız en güzeli dermişiiiiiim
bugün maşallah çok pozitifim sanırım oyuncakların marifeti. sizede güzel bir gün diliyorum. allaha emanet olun dostlar

10 yorum:

birincisin dedi ki...

Çok şekerler,komşunun da seninde ellerine sağlık:)Sevgiler:)

suzan hobi dedi ki...

zeynep hocam ellerinize sağlık vallahi ikiside birbirinden şeker olmuş ben ayırt edemedim:))bende harıl harıl bir oyuncak örüyorum bakalım nasıl olucak? oğlumun doğum gününüe yetiştirebilsem çok iyi olucak:))selamlar sevgiler

Igne oyam dedi ki...

bayıldım bayıldım bayıldımmm ellerine sağlık zeynep hocam cok şeker olmuş banada sayılarını verirsen örmek isterim

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim kızlar kolay çabucakda oluyor benim yarımların içinde kafası örülmüştü farkettiyseniz akşam gövde kol bacak herbir şeyini tamam ettim yatana kadar
mevlüdem yazarım canım

mavilale dedi ki...

suzancım unuttum sanada kolay gelsin merak ettim oyuncağının ne olduğunu

aylinhobi dedi ki...

harikaaaaaaaaa bayıldım zeynebim ellerine saglık bende örmek istiyorum bundan yardım edersin demi :))

suzan hobi dedi ki...

:))valla hocam şekermi şeker bir şeyy tadından yenmez :))bir kaç güne ancak biter sanırım biraz uğraştırıcı detaylı bir oyuncak diyeyim ,diyeyimde azıcık daha meraklandırayım senii:))sevgiler

mavilale dedi ki...

ay suzan çabuk bitir çooooook merak etttim

ihlamurcum dedi ki...

Bu yaptıklarınız amigurumi değil mi,bende denemek istiyorum.Elinize sağlık.

mavilale dedi ki...

evet canım amigurumi bu pandayı emekbahçemizde etkinlik olarak öreceğiz bu hafta üye olan herkese açık örmeyi düşünürsen katılabilirsin

http://emekbahcemiz.womanforum.net/forum

formun linki bu