Pages

4 Kas 2012

varan 1

 merhaba canlarım!
sizinle yarım örgüleri paylaşmam uğurlu geldi. herhalde utandım halimden bir gazla sondaki yeleği bitirdim. bu defa değişiklik yapıp binamızın önündeki sonbahar manzarımızı sizinle paylaşmak istedim. asma yapraklarımız kıpkırmızı oldu sonbaharda harika görünüyor. 
 sonbahara odaklanıp yeleği uzaktan göstermeyelim dedim buda yeleğin yakından görünümü bayıldım şühedaya çok yakıştı. ama kızım acayip büyümüş uzun süredir ona böyle bir şey örmemiştim örerken bu çok büyük ve uzun oldu herhalde diye düşünüyordum o kadar emek ettim çocuk giyinemeyecek diye kaygıyla ördüm. diktim giydirdim birde ne göreyim tam olması gerektiği gibi olmuş.  çocuğun büyüdüğünü örgüden anladım iyi mi
burda da modele zoom yaptım yapmak isteyenler burdan modeli çıkarabilirler çok kolay zevkli de örülüyor. bu modelden daha önce bebek yeleği örmüştüm. işte burada
linke gidince hatırladım ki orda bahsettiğim yaka uygulamasını anlatmamışım size kusura bakmayın unuttum ben onu ama en kısa sürede açıklarım inşallah

3 yorum:

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam harika olmuş yelek yaa modelide ne kadar hoş bayıldım,güle güle giysin şüheda selamalr sevgiler

Igne oyam dedi ki...

cok güzel olmuş zeynep hocam bayıldım doğrusu şühedacım güle güle giysin maşallahsubhanallah cok yakışmış kızımıza

seherinörgüleri dedi ki...

cok güzel modeline bayildim ellerine saglik canim,iyi günlerde giyilsin insallah.