Pages

21 Nis 2014

3 yumak alize divam vardı :))


günaydın hanımlar; herkese güzel ve keyifli bir hafta diliyorum.
evdeki ipleri değerlendirme etkinliğini her seferinde vurguluyorum bu çalışmalarda o etkinliğin birer parçası emekbahçemiz de ayselcim resimli açıklamalarını bulup etkinlik başlatmıştı. bende önce ipim yeter mi ki düşündüm ama ben birebir modele bağlı kalmayıp biraz daha spor bir kesim yapınca ipim arttı bile. modelin orijinal hali emekbahçemizde. etkinlik sayfası işte burada


ipimden biraz arttığını söylemiştim bende patenti tamamen bana ait olan bir çalışma yaptım. çanta içi cep. çantamızda taşırken zarar görmesini istemeyeceğiniz yada çantanın ağzı açıkken etraftan görünmesini istemeyeceğimiz ürünler taşıyabiliyoruz. anladınız siz onu ;)
işte bu tür durumlar için çanta içi cep yaptım.




sendromsuz bir pazartesi, keyifli bir hafta diliyorum hanımlar....

7 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

Ellerine sağlık canım süpersin

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel olmuş çok yakışmış güle güle giy arkadaşım.. Ben bu alize divayı koca tuzla da bulamadım:))

Ayselce örgüler dedi ki...

marifetli arkadaşım renk seçimin örülüş süperr prensesimiz iyi günlerde giysin

mavilale dedi ki...

nilgüncüm teşekkür ederim arkadaşım asıl süper sensin bütün enerjim çekildi benim


elif hanımcım saol canım divayı kayseride bende bulamadım. bu divalar örgücafede bi ara ip günü yapmıştık o zaman bi arkadaş göndermişti sağolsun harika bir ip helede tığ işlerinde eşi benzeri yok

ayselcim saol canım seninde emeğine sağlık sayende örüldü yine

kpsszede dedi ki...

yelek zaten çok güzel tam bugünlerde giymelik:)
Ama ben minik cüzdana bayıldım, kullanışlı ve pratik.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim şükran hanım

mavilale dedi ki...

http://www.liveinternet.ru/users/sorariko/post205442061/

yelek örülebilir dursun bi yerde