Pages

28 Nis 2014

bebek yeleği


iyi geceler canlar; 
bu yeleği daha önce altınörgüde görüp beğenmiştim bundan 3 yıl kadar önce ama o zaman yoğundum örememiştim. hamaratabla formunda sevgili goncanın açıkladığını görünce atladım hemen arrkadaşıma boyunluk örmek için 2 yumak himalaya ip almıştım ama 1 yumağı duruyordu( ah bu benim yün konusunda ki kanaatsiz halim, gerçi terbiye ettim bu konuda kendimi frenliyorum ama kanepenin altı yün doluydu allahtan azaltıyorum böyle bahanelerle) işin özeti evdeki ipleri değerlendirme etkinliği son gaz devam ediyor. goncacım yeleğin açıklaması için teşekkür ederim arkadaşım. 
herkese mutlu ve keyifli bir uyku ardından güzel bir hafta diliyorum allaha emanet olun

6 yorum:

Nilguntoys dedi ki...

ellerine sağlık çok beğendim

osbilbumusa dedi ki...

s.a. hayırlı günler.Ellerine sağlık zeynepcim.sahibi güzel günlerde kullansın inşallah..

osbilbumusa dedi ki...

zeynepcim senin beğendiğin bluzuun açıklamalı resimleri ve şeması burda canım.
http://gchx12341234.blog.163.com/blog/static/1621873582014318904992/

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim nilgüncüm

teşekkür ederim neşe hemen bakacağım

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim nilgüncüm

teşekkür ederim neşe hemen bakacağım

Hamarat Ablam dedi ki...

Ellerine sağlık zeynepciğim sahibi iyi günlerde giysin.
http://hamaratablam.womanforum.net/