Pages

11 Nis 2014

motif etkinliğinin sonucu nefis oldu.....

merhaba hanımlar 
geçen sene sercan hanımın öncülüğünde başlatılan motif etkinliğine bende katılmıştım. harika bir etkinlikti. ama ben motifleri birleştirme konusunda tembel çıktım. işin açıkcası motifleri birleştirmeye başlamaktan gözüm korkuyordu. uzun sürecek, sıkılacağım endişesindeydim. ama inanamadığım bir hızla ve zevkle bitti. sercan hanıma ve bana motif gönderen tüm canlara teşekkür ediyorum.


herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum.

4 yorum:

Sercan Senay dedi ki...

canım ellerine sağlık harika olmuş...tembellik asıl ben de hala duruyor motiflerim öylece :))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık 3 boyutlu gibi olmuş süper :)

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim sercan hanım sayenizde nefis bir battaniyem oldu.sizin 2 gününüzü almaz iş başlamakta inşallah en kısa sürede biter sizin battaniyede





mavilale dedi ki...

haticecim çok teşekkür ederim canım renk seçimleri kızıma ait motifler gelince sarı ve pembe bana pek yakışmamış gibi gelmiti ama bitince ortaya çok hoş bir şey çıkt