Pages

23 Eyl 2019

yeni hafta başlasın....

                                                           selamlar
evde temizlik var dediğim gibi. halıdır, perdedir, dip köşe, klasik hatun işleri. bizde klasik olmayan, bu temizlik unuttuğum iplerle karşılaşmama neden oluyor. kağıt ip deneyiminden sonra jüt iplere merak sarmıştım iki yıl önce ama sonuç getiren bir işim olmamıştı. demek vadesi dolmuş. bir heyecan oturup el çantası başladım.



ipin acemisi olunca, bilemedim bu kadar döküleceğini. örmeyi düşünenler bir örtü ayarlasın kendine derim.


motifli hırkamın motiflerini bitirdim. birleştirmesi artık haftaya kısmetse. mevsimi geçmeden bitirmem şart


yayınların birinde bahsetmiştim. bu ara okuduğum kitap. sosyal kimliğimize, farklı bir açıdan bakıyor. insanlarla kurduğumuz ilişkilerde yaşadığımız sorunlara yaklaşımı ilginç. hani meşhur bir söz var ya "dünyada değiştirebileceğin tek insan sesin" diye. ilişkilerdeki problemlerin bizim kendimizi algılayışımızdan kaynaklandığını belirtiyor. bilindik konulara, farklı pencereler açıyor, daha yeni başladım sayılır. ama sevdim bakalım yol bizi nereye götürecek.



alışık olduğumuz düzenin değişmesi, çoğu kere en korktuğumuz şey. nedir bizi bu kadar korkak yapan şey. neyi kaybetmeden korkuyoruz. aslında dünyada misafir olduğumuzu unutmasak, sahip olduğumuzu zannettiğimiz her şeyin aslında emanetçisi olduğumuzu unutmasak, daha mı cesur oluruz acaba.
selametle....

2 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

Jüt ip örerken ben de kaşınıyorum sürekli... Ama sonuca değer gerçekten. motifler çok güzel görünüyor. sonucu merak ediyorum.

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim emine hanım çok renkli bir çanta oldu bakalım kullanabilecek miyim :)