Pages

10 Eyl 2019

konya hatıraları

selamlar
bugün 10 yıldır ilk kez görevlendirmeyle kendi okulumdan başka bir okula gittim. değişik bir duygu. ben kız meslek lisesinde çlışıyorum uzun yıllardır. erkek öğrencileri unutmuşum. bana çok iyi geldi. farklı ortam farklı öğrenciler. ya nasip bakalım nasıl bir yıl bizi bekliyor göreceğiz.



yaz tatilimiz benim rengarenk yeleği örmemle başladı dermişim. :)) malum örgü severler bilir uzun yol örgüsüz çeklimez. evde tek tek kalan yumaklar rengarenk bir yelek olmaya çalışıyordu. tatil boyunca ördük bitirdik şükür yakında onuda eklerim.


konya tatilin ilk durağı. konya demek dost meclisi demek. net ortamında tanışıp, bolca sohbet ettiğimiz canlarla yüz yüze sohbette nasip oldu çok şükür. sevgili neslihan sevgili hilal ve sevgili aslıhan ile çok keyifli bir akşam geçirdik. nitelik ilişkilerdeki en önemli unsur bence. yıllarca yan yana olup,yüzeysel ilişki yaşayan hiç samimiyet duygusu hissetmediğimiz insanlar var bu çağda.  yeterki gönüller bir olsun dediğimiz türden ilişki bizimki çok şükür.


konyada gün japon bahçesinde yapılan kahvaltı ile başladı. belki kiraz çiçeklerinin açtığı mevsim değildi ama yinede japon bahçesi sakin huzurlu bir mekandı. kahvaltı hem güzel hem uygundu. konyada yaşasam sanırım sıklıkla uğrayacağım mekanlardan biri olurdu.





günümden bahsedeyim birazda. yeni macera her hafta salı günü yeni okul yeni öğrenciler renk kattı dediğim gibi. ama bir yanım hüzün bu hafta sonu kızımı okuluna yurduna bırakacağız. yine ayrılık çanları çalıyor bizim için. bir yandan ayrılığın verdiği ruh hali diğer yandan anneliğin getirdiği sorumluluklar var. şimdi sızlanmayı bırakıp sarma sarmam lazım. malum pratik yemekler, öğrencilerin can simidi.
yazmaya devam etmek en büyük dileğim. blog arkadaşlarımı okumaya da başlayacağım en kısa zamanda. selametle....

5 yorum:

ezgi dedi ki...

Daha çok burada olman dileğiyle, ne güzel yerler gezmişsiniz.
Ah yolcu etmek üzücü de, yolcu edilen olmak da üzücü.. Allah yolunu açık etsin, karşısına hep iyi insanlar çıksın.

Yeleği çok merak ettim, seviyorum ip değerlendirme projelerini :) Bitmeden yenisini almayanlardanım :)))
Sevgiyle kal, dediğim gibi bol bol buralarda ol inşallah. Yeni okulunda da başarılar..

mavilale dedi ki...

öyle niyet aldım ezgicim inşallah her gün düzenli yazmayı planlıyorum alışkanlık edinmek adına varı yoğu yaptığım çorbayı bile yazacağım :))
amin ezgicim inşallah benim kızım moleküler biyoloji ve genetik okuyor. sanırım bu işler kanada'da çok ileri düzeydeymiş. ben hiç istemiyorum ama staj falan için kanada'ya gidebilir ilerleyen yıllarda sana emanet gönderebilirim yani.
yelek tamamen doğaçlama ama sonuç güzel oldu yakında resimlerim
yorumun için güzel dileklerin için çok teşekkür ederim selametle....

ezgi dedi ki...

Evet benim eşim de Odtü genetik mezunu :) ondan buralardayız anlayacağın :)
Bakalım, yol bizi nerelere götürecek, güzel kızın için de herşeyin hayırlısı olsun inşallah
Sevgilerimle

mavilale dedi ki...

ooo o zaman gelirse benim kız size emanet :))

uzmanamator dedi ki...

ne güzel aynı yerlerden geçmişiz hep