Pages

28 Eyl 2019

haftanın özeti

 selamlar
en son yayından sonra bir durdum, gerçekten buraya yazmaya devam etmek isteyip istemediği sorguladım ve yazma arzum galip geldi. yine buradayım :))
hafta evi dip köşe temizlenmiş kadınlara has rahatlama duygusu ile devam ediyor. hemde mecazen değil, ilk anlamıyla:) çarşamba günü uzun süredir ihtiyacımız olan temizlik yapıldı ve rahatladık çok şükür. . 


 evde en beni yansıtan yer mutfak, tezgah ve dantel perdem:) çok severek ördüğüm ve kullandığım perdem ters ışıktan dolayı istediğim gibi görünmüyor ama dışardan çekmem imkansız, çünkü ev sekizinci katta ve yer çekimi kanunu var, muhalefeti imkansız olan :))
çok seviyorum bu perdeyi, hatta fena halde gaza geldim evin tüm camlarına öresim var :) fakat balkona bakan büyük cama örmekle yetineceğim sanırım. gerçi henüz ortada ip yok ama ben model arayışına girdim bile. bazı arkadaşlar aynı modelden örmem gerektiğini söylüyor. ama benim farklı modelleri deneme arzum daha baskın. henüz karar vermedim. ip sorununu çözersem, daha net kararlar vereceğim inşallah

dediğim gibi üstümde evi temizlenmiş kadın rahatı var. evimin en sevdiğim köşesinin zamanı geçmeden tadını çıkarmam lazım.


açgözlü bir anımda aldığım bir dolu pamuk ip var. birer yumak ne olacağını bilmeden sadece sevdim diye. bir tür bağımlılık bence. eskiden daha fazlaydı usul usul kendimi kontrol ediyorum. ama ilham ne zaman gelecek hiç belli olmuyor. hazırlıklı olmak lazım bir yandan da :)
balkon sehpam için başladım. bakalım nasıl sonuçlanacak.

bu hafta sonu eşimin nöbeti var. ev modundayım o yüzden. ama bir yanım hadi hazırlan çık havan değişsin diyor. aslında hiç bir planım yok dışarı ile ilgili. acaba bir çılgınlık yapıp avare avare dolanmak için çıksam mı. ben bunu biraz düşüneyim sonucu yazarım size.
şimdilik selametle...

Hiç yorum yok: