Pages

19 Eyl 2019

perşembe güncesi

selamlar
bugün dersim öğleden sonra başlıyor. bu benim kaderim sanki. sabah çok erken kalkarım ben ama derslerim genelde öğleden sonra oluyor. şöyle gönlüme göre sabah okula gidip öğleden sonranın bana kaldığı bir programım hiç olmayacak sanırım. 


dersim öğleden sonra diye geç kalkacak değilim. yılların alışkanlığı var sonuçta. katıldığım fakat sonuçlandıramadığım 200 gün etkinliğinden kalan motiflerim var. ara ara ilham geliyor ve değerlendiriyorum. bu arada o etkinlikten koptuğum için hala üzgünüm tamamlayan arkadaşların battaniyesine bakıp iç geçiriyorum. hepsi çok güzel oldu. bazen bir motivasyon geliyor "kendi kendime meydan okuma" yapayım, her gün bir motif öreyim aralıksız diye ama şimdilik yeterine güçlü bir istek değil. bakalım gelecek günlerde beni harekete geçirebilecek mi


sevgili derya'nın bloğunu geziyorum bu ara. gerçekten çok ilham verici. Derya'nın sayfasında gördüğüm küçük bir çanta ilham perilerini harekete geçirdi. birleştirip başladım renklerle oynamaya.
 motifleri nereden bulup yaptığımı hatırlamıyorum.ama vardır netten mutlaka.





 elimdeki renklerle birer sıra ikili trabzan yaptım. istediğim boya gelince yanlardan birleştirdim. ağız kısmına iki sıra sık iğne gittim. oldu da bitti maşallah :))
 benim dikiş  makınam yok. dikiş bildiğim de söylenemez. o nedenle mahalledeki esnafa götürdüm fermuar ve astar için. dediğim gibi dikiş tecrubem yok ama bu ara dikiş makinası alma fikri iyice oturdu zihnimde sanırım yakında alacağım.


motifli minik kalemliği de Derya'nın sayfasında görmüştüm. teşekkür ederim derya'cım, ilhamlar için.
eşimi nöbete gönderip yürüyüş yapmak için spor salomuma inmem lazım. buraya yazınca tembellik edemiyorum. sanırım kendimi mecbur hissediyorum. bu duygudan yararlanmam lazım.
hadi selametle....

Hiç yorum yok: