Pages

17 Eyl 2019

ve yaz tatili biter.

selamlar
ekranların insanı aptallaştırdığını düşünenlerdenim. o nedenle vazgeçebileceğim ekran olan televizyondan olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum. ama geçen sene TRT'de başlayan Vuslat isimli dizi bana ekran detoxumu bozdurdu. hikayenin bir derinliği var. Betül Yağsağan hanım belli ki ciddi bir tasavvufi alt yapıya sahip. Kadir Doğulu'da işini çok iyi yapıyor. ortaya seyredilesi bir dizi çıkmış. seyretmediyseniz şiddetle tavsiye ederim. nette eski bölümleri var. zaten ilk bölümden itibaren kaçırmadan seyredilmezse anlamak neredeyse imkansız. 21 bölümdür seyreden bizler bile henüz çözmüş değiliz muammayı.



salda gölü, maldivlerimiz. görülmesi gereken yerlerden biriymiş. tabi henüz bakir bir yer olunca çok fazla tesis yok. ama iyi ki yok. insan el attığı yere heba etme konusunda mahir bir canlı malum.


sahil bayağ kalabalıktı. insanları rahatsız etmemek adına çok fazla fotoğraf çekmedim. ama bana çoğu kere zihnimde kalanlar yetiyor.




sevgili bakanım yaz tatili ödevi vermişti. sosyalmedayada sıklıkla dolaştı size de denk gelmiştir. ödevlerden birinde "çocuğunuzla beştaş oynayın"diyordu. biz çocukken arkadaşlar kuzenler o kadar çok oynardık ki turnuvalar düzenlerdik. şühedaya hiç denk gelmemiş. tabi topladık beş taşımızı bir kaç el oynadık. çok keyifliydi.


Salda Gölü Isparta'dan çok Burdur'a yakın. bizde dönüşte Burdur'da kalalım dedik. Burdur küçük, şirin bir şehir. akşam eşimin ısrarı ile bir çılgınlık yapıp payton turu yaptık. bir yerde okumuştum asfalt atların ayak tırnaklarına zarar veriyor diye. birebir şahit oldum. hayvan asfaltta koşarken çok zorlanıyor. gerçi giderek azalıyor ama inşallah tamamen biter.

aslında kurban bayramı gelmemiş olsa, bu tatil uzar giderdi. bayram yaklaşınca dönmek durumunda kaldık. ama her şeyin azı karar, çoğu zarar demiş atalarımız.  bu üç günlük tur bizi yeni eğitim öğretim dönemine tazeleyip hazırladı. artık evli evinde köylü köyünde gelsin rutin günlükleri....

2 yorum:

Derya dedi ki...

Ekranın her çeşidinin öyle olduğunu düşünüyorum, tv,tablet,telefon.
Tv de çok seçiciyim, sevdiğim konuda belgesel ve polisiyeleri asla kaçırmam yeni dizilerle bağ kuramıyorum malesef.
Örgü severler örgülü ağaçları hep buluruz :)
Salda gölü çok merak ettiğim bir yer, hakkında duyduğumuz olumsuz yöndeki gidişle ilgili üzülüyorum umarım korunur bu güzelliği...

mavilale dedi ki...

vuslatı sevebileceğinizi düşünüyorum :)
örgülü ağaçlar aşktır.
salda gölü etrafında tesis lazım aslında ama doğaya duyarlı yatırımcı, mimar mühendis bulmak çok zor. o yüzden böyle mi kalsa diyor insan