Pages

30 Eyl 2019

pazar gezmeleri


selamlae
bu hafta sonu eşimin nöbeti olunca, aile içinde bir planımız olamadı. cumartesi günü avare avare dolanayım diye düşünürken pazar gezmesinin daha cazip olduğuna kanaat getirdim :) her ne kadar instagram alemi çok garip, aslında çok cazip de değil. ama hızlı. her açıdan hızlı. belanı ararsan da hızlıca buluyorsun, güzellik ararsan da hızlıca buluyorsun. geçen sene instagramdan tanıştığım sevgi arkadaşıma yine bir güzel dost ilave oldu. azize arkadaşla artık bir vatzap grubu yapacak kadar instacan olduk :)) işte beni cumartesi avare avare dolanma fikrinden caydıran bu plan oldu.  

 sevgi cumarteside çalıştığı için sadece pazar günleri buluşabiliyoruz. cumartesi günü hemen hızlıca bir organizasyon yapıp, buluşmaya karar verdik. buluşmaya eli boş gidecek değildim. biraz düşünüp bir akşamda yapabileceğim bir kaç çalışma buldum. işte sonuç fotoğrafta.


örgü, çay, muhabbet ortak noktamız malum. güzel bir gün oldu.


örgücüler bir araya gelince, ipçi turu mutlaka yapılır. ihraç fazlası ürünlermiş. aldım bir paket aslında çabuk sıkılır sürekli aynı modeli yapamam ama bu motifi örmek çok keyifli. çok sevdiğim bir dosta küçük bir sürpriz hazırlamaya çalışıyorum. sanırım o paketin bir parçası olacak.
fırsat  buldukça blogcu arkadaşları geziyorum malum ezgi'nin "bu ara neler yapıyorum" serisini çok seviyorum. kopya mı çeksem acaba diye düşünüyorum. aslında kopya sevmem ama çok cazip geliyor. en az bir defa deneyesim var. :)
gelen güzel bir hafta olsun selametle....


Hiç yorum yok: