Pages

10 Eyl 2019

okulun ilk günü anısına..


selamlar
bugün meslekte 21. yılına başlamış bir öğretmen olarak size ilk göreve başladığım okuldan karelerle geldim. bizim eşimle ilk görev yerimiz Isparta merkez. 1998 haziranından 2001 haziranına kadar Isparta'da görev yaptık. biz çalıştığımız her yeri çok sevdik. elbette Ispartayı da. Şüheda çok fazla hatırlamıyordu. Oyüzden, aslında çok başka bir tatil planımız varken, hadi anılara gidelim dedik. düştük yola. aslında tatil anılarına en baştan yani Konya hatıralarından başlayacaktım ama okulun ilk günü anısına ilk okulum ile başlamaya karar verdim



 o zamanlar adı Gazi Lisesi'ydi. gazi lisesi şehrin en eski ve köklü okullarından biriydi. kayıt için veliler günlerce okulun önünde yatardı tabiri caizse. şimdide çok başarılı bir okulmuş öğrendim. o yüzden büyük ve yeni bir bina yapılmış. ve okulu oraya taşımışlar. fakat benim bütün anılarım bu binadaydı.


şimdi orta okul binası olmuş.. tabi yaz tatili olunca okulda öğretmen ve öğrenci yoktu. bir idareci arkadaş ile bir kaç görevli memur vardı. sağ olsunlar okulu gezmeme izin verdiler. okul binası o kadar eski bir bina ki vaktınde fakülte binası olarakda kullanılmış. hatta benim çalıştığım dönemde, bu binada öğrencilik yapıp, on, onbeş yıllık öğretmen olan arkadaşlar vardı. yani bina o kadar eski. ama gördüğünüz gibi sınıf kapıları, basamaklar bir okula yaraşır biçimde. bu binayı böyle özenli ve ruhuna uygun kullanan arkadaşlara teşekkür edip, düştük yollara.




gönül isterdi ki, 21 yıl önce çekindiğim bir fotoğrafla yan yana paylaşayım. ama 21 yıl önce malesef, okul bahçesinde kendimiz gibi dolaşmamız yasaktı. biz olmayan bir kimliği taşımak zorundaydık. o yüzden siz yaşlı benle idare edin olur mu.
hadi selametle...

3 yorum:

uzmanamator dedi ki...

Olsun 21 yıl evvelini de sen biliyorsun ya o da olur 🤗

zoitsa dedi ki...

ne güzel hatırlatmalar bunlar..en sevdiğim hadisleri seçmişler ..inşallah emekli olduğunda da torunlarınla bir fotoğrafın olur mesleğe ilk başladığın okulda ..

mavilale dedi ki...

ilahi haticem sevgiler

evet özgecim çok beğendim düşünenin aklına sağlık