Pages

11 Eki 2012

plan dışı

selam kızlar hiç aklımda yokken can sıkıntısından başlamıştım bu lifi herhangi bir modele bakmadan uydurmuştum. sonrada sıkılıp bırakmıştım yarım. bugünlerde de ha gayret yeğenime hırka örüyorum çünkü 25 ekim doğum günü eee lif ne alaka diyeceksiniz dün oturuyorduk alt komşum gelin çay içelim dedi bende elimde şişler hırka kocaman bir işle gitmek istemedim yarımların içinden bu lifi aldım gittim sohbet muhabbet derken lif bitti hiç aklımda yokken başlayıp hiç aklımda yokkende bitirdim o nedenle bu lifin adı plan dışı etkinlik oldu allaha emanet olun dostlar

7 yorum:

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam çok güzel olmuş bu lifinde,ama ne güzel hem muhabbet hem ticaret hesabı,sohbet arasında bitmiş aradan çıkıvermiş iştee:))sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

işte böyle her yere ayır işimiz vardır bizim:)))))
ellerine sağlık

mavilale dedi ki...

teşekkürler suzancım güzel yorumun için

evet hatice ya öyle geniş bir elişi skalamız var ki zamana ve mekana göre maşallah :))

osbilbumusa dedi ki...

s.a.
zeynepcim ben neşe canım.emekbahçemize giremiyorum gene.az önce biraz girdim ama attı sonra.dns ayarlarını da değiştim olmadı.ne yapabilirim sevince sorar mısın?

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM

mavilale dedi ki...

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tradwrds/index.html?gclid=CPGEktnn0rICFUde3godnRUAtg


neşe bu programı indireceksin bilgisayarına ben öyle çözüm buldum

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam cok güzel olmuş lifin