Pages

22 Eki 2012

komşuya yardım :))

iyi akşamlar dostlar!
ben bu arada plan program dahilinde çalışmıyorum nedense öyle denk geliyor. aslında bu akşam tamamen başka planlarım vardı. ama komşum memlekete gidecekmiş benim gibi orda hediye götürmesi gereken bir kaç lif varmış ama yetiştiremiyeceğim diye üzülüyordu. bende gönder ipi modeli ben bir tane öreyim dedim akşam 20.00 de başladım. 22.30 itibariyle bitmişti. bu modeli daha önce biraz daha büyük örmüştüm. işte burada
komşum kendisi bu kadar istedi. sizede fikir olsun istedim.

3 yorum:

seherinörgüleri dedi ki...

eline saglik canim,bende isterim memlekete gitmeyecegim ama :)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık hocam harika olmuş gerçekten ,komşu dayanışmasıda süper ama:))komşunuz gerçkten çok şanslı güle güle kullanılsın lif,selamlar sevgiler