Pages

20 Eki 2012

yeğenime hırka ördüm....

iyi akşamlar hanımlar
bu aralar üzerinde yoğunlaştığım örgüm. benim bir tanecik yeğenim var ama benden çok uzakta ne yazık ki ve benim o bir tanecik yeğenim bu sene okula başladı. ayrıca 26 ekimde doğum günü. teyzesi durur mu durmadım tabi bu hırkayı ördüm model raverly den orada bir atkı modeliydi ben hırkaya uyarladım. modeli aldığım kaynak burada
hırkaya komşumun oğlu mankenlik etti. yarın hırkamız balıkesir yolcusu. yağızım canım yeğenim doğum günün şimdiden kutlu olsun yavrum

7 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

doğum günü kutlu olsun güle güle giysin hırkasını eminim çokyakışacak eline sağlık bu örnek hırkada çok güzel durmuş

Öğretmen adayi dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık:)

aylinhobi dedi ki...

zeynebim harika olmuş canım ya kocaman maşallah sana ellerin dert görmesin yegeninde iyiginlerde giysin canım

seherinörgüleri dedi ki...

cok güzel olmus iyi günlerde kullansin yegeniniz,ellerinize saglik

Samyeli Design dedi ki...

Hocam eline sağlık, sabır işi gerçekten. Güle güle giysin yiğenin...

mavilale dedi ki...

kızlar çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam maşallah ya hayran kaldım inan hem okul hem bu kadar harika işler süpersiniz,delikanlımızda güle güle giyinsin inş,sevgiler