Pages

9 Eki 2012

kendi kendine lif etkinliği

selam kızlar herkese iyi geceler dileyerek başlayayım. daha önce yayınladığım postların birinde de bahsettiğim üzere nasipse kaynımı asker dönüşü evlendirmek istiyoruz. malum çeyiz lazım bende eksiklerden bir kaç tane yapayım diye düşündüm.
lifin modeli sevgili 'marifetane' den alındı. onun ördüğü işte burada
bu lifde sevgili sercanın cuma projelerinden biri ben hem öreken çok sevdim hem de bittiğinde çok fonksiyonel bir şey çıktı ortaya sercanın açıklamarı işte burada bu ara elimde yeğenime başladığım ceket ve kızıma ördüğüm baktüs var ikisininde bayramdan önce bitmesi lazım hadi bismillah inşallah biter herkese keyifli bir hafta diliyorum kızlar allaha emanet olun

3 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık zeynep hocam harika lifler eklemişsin bayıldımm, benimde sıcağı sıcağına biten üç lifim var inş eklerim bir ara bloğuma,sevgiler

yurdagül dedi ki...

ellerine sağlık zeynebim çokk güzel olmuşlar hayırlı çeyizler olsun.laleliden bende örmek isterdim elimde çokk lif ipim var değerlendirmek lazım.