Pages

17 Eki 2012

şip şak puğaça

iyi akşamlar kızlar!
 bugün yoğun bir gün geçirdim allahan yarın okulum yok boş günüm dinlenmeyi umuyorum. o kadar yoğundum ki öğle arası bile değerlenmek durumunda kaldı. okuldan beden eğitimi arkadaş hamileydi malesef bebeğini kaybetti. bir hafta raporlu. bizde geçmiş olsuna gitmeye karar verdik. biz ona hiç bir şey yapma dedik ama sağolsun hasta birine göre dünya kadar mama yapmıştı bu lezzetli puaçalarda onun tarifi eve gelip hemen denedim. benim gibi mayayla başı hoş olmayanlar için süper bir lezzet yazıyorum malzemelerini ha birde unutmadan acayip bereketli bir tarif 45-50 tane falan çıkıyor bu ölçülerle

1kg un(6,5 su bardağı)
 300gr. margarin (oda sıcaklığında)
1,5 su bardağı sıvıyağ
 1,5 su bardağı yoğurt
1 yemek kaşığı şeker
 1 tatlı kaşığı tuz
 3 yumurta(ikişsinin sarısı dışına)
 1,5 paket kabartma tozu
 susam
 içine peynir maydanoz
 hamuru yumuşak olacak şekil verip 200 derece fırında pişirebilirsiniz.
herkese afiyet olsun

5 yorum:

suzan hobi dedi ki...

zeynep hocam çok geçmiş olsun arkadaşınıza üzüldüm şimdi yaa,inş ALLAH hayırlısıyla tekrar bir bebek nasip eder, benimde ablacım poğaça uzmanıdır desem hiç abartmış olmam herhalde :))harika çok pratik ve acaip lezzetli poğaçalar yapar,tarif içinde teşekkürler inş deneme fırsatım olur selamlar sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

Hayirli aksamlar ellerinize saglik ismide güzel sipsak cok hos bende bu gün kolay pogaca paylastim .Afiyetler olsun sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım.

arkadaşına sabırlar.

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

zeynep hocam cok gecmiş olsun arkadaşına ayrıca tarif müthiş ellerine sağlıkm canım

Fuat Gencal dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.