Pages

3 Ara 2020

Kış Okuma Şenliği 2021

Selamlar
Güz okuma şenliği 1 Aralık itibariyle sona erdi. 10 tane kitap okuyabildim. 
12. kategori; Eğitim bir kitle imha silahı, Kadın beyni erkek beyni, Gılgamış destanı  30+30=60 puan 
9. kategori: Sır, Yokuşa akan sular, Ya tahammül ya sefer 30+30=60 puan
10. kategori: Mavi kuş, Menekşeli mektup, Şeker portakalı 30+30=60 puan 
2. kategori: Fahrenheıt 451 10 puan 
Toplam 190 puan

1 Aralık itibariyle yeni bir şenlik başladı. Kitapları seçtim. kategorileri tamamlaman neredeyse imkansız ama kitap seçmek, oyunun bir parçası olmak bile eğlenceli ve motive edici oluyor.

1.Kategori (10 puan): İsminde “KIŞ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “KIŞ” mevsiminde geçtiği bir kitap.


2.Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virginia Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

Var olma anları- Virginia Wolf 

3.Kategori (10 puan): Mehmet Akif Ersoy veya Necip Mahfuz veya Ahmet Mithat Efendi'den bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap.

Mantık Al-Tayr 

5.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.


6.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap. 

    Ömer Hayyam - Dörtlükler 

    Ömer Hayyam- Rubailer

7.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin Mavi olan iki kitap.

İffet-i kalp- Nuriye Çeleğen 

Mavi lale- Nazan Bekiroğlu

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

Zümrüdüanka yoldaşlığı 

Tesbih ağacının gölgesinde 

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

   Cenab-ı aşk

   Bir buket aşk

   Aşk mektupları                   

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri K, I, Ş ile başlayan 3 kitap.

Kendine iyi davran güzel insan 

Işıkkoru

Şebek romanı 

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir üçleme yada bir serinin üç kitabı. 

Yeşilin kızı Anne 

Avonlea

Ada

4 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Şenlikte size muvaffakiyetler diliyorum.

Gül Özdemir dedi ki...

Uzun bir aradan sonra ben de Okuma Şenliklerine katılmayı düşünüyorum, bol okumalı bir şenlik olsun :)

deeptone dedi ki...

hasan ali yücel in kitabı neymiş ki merak ettiiim :) bekiroğlu seni yazmııış :)

Mor Düşler Kitaplığı dedi ki...

Bu tür etkinlikleri çok seviyorum ama takip etmekle yetiniyorum bu aralar. Size keyifli okumalar dilerim. :)