Pages

2 Kas 2018

kararlıyım.....


selamlar efendim
 kararlılık seviyemi göstermek için, nöbet günün yorgunluğuna yapılacak onca işime rağmen, önce bloğuma yazı yazmam lazım dedim ve koştum geldim. bugün yoğun bir gündü. okulda nöbetim vardı. ayrıca öğrencilerimle bir okuma grubu oluşturmaya çalışıyoruz. onu planlamayla uğraştık derken, cidden yorulmuşum. blogdan uzak zamanlarım hobiden uzak geçmedi elbette. yavaş yavaş sizinle paylaşacağım inşallah. bu modelin adı ubuntu. bir tasarımcı olan dedri uys tarafından hazırlanmış videoları you tube da. çok güncel bir çalışma beraber örme etkinliği henüz tamamlanmadı. ama sona doğru yaklaşamakta.   


ben bu çalışmayı alize diva ile yapıyorum. tasarımcısı battaniye olarak hayal etmiş ama ben masa örtüsü olarak yapmayı düşündüm. bitmiş hali neye benziyor diye merak edenler instagramda ubuntucal etiketine bakabilir. 


ben henüz 6 renkte ilk videoyu ördüm. 3 renkte ise 3 videoyu bitirdim. ama bu ara yine başka heyecanlara yelken açmış durumdayım. umuyorum en kısa sürede tamamlanıp geliriz.

bu arada ben mayıs ayından beri diyetisyen kontrolünde zayıflamaya çalışıyorum. epey yol aldım. insanın kendi için bir şeyler yapması çok motive edici bence. bir daha kendimi asla ihmal etmeyeceğim. sizlerede tavsiye olunur. selametle efendim

2 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Aynı kararlılıkla devam ediyorum bloğuma yazmaya :) Ubuntunun son halini merakla bekliyorum. Ve diğer işlerin için dw kolaylıklar dilerim :)

zoitsa dedi ki...

bloğa dönmene çok sevindim :) resimleri biraz büyük eklersen bizler için çok daha keyifli hale gelecek :) sevgiler