Pages

5 Kas 2018

200 gün etlinliği

selamlar dostlar 
hep ne kadar instagram aleminin bizi yoldan çıkardığını düşünsekte aslında güzelliklere de vesile olduğu bir gerçek. blogdaş olamadığımız güzel insanlarla takipdaş olmamıza vesile oluyor :) geçen sene kış ortasında bir kaç dostumun başlaması ile 200 gün etkinliği ve sevgili ezgiyi keşfettim. epey bir süre motiflere devam ettim ama başını kaçırmıştım. ardından başlayan yazılı furyası motivasyomu düşürdü malesef. 200 günü tamam edemedim. 































 sevgili ezgi etkinlik devam ederken hediyeleşme fikriyle geldi bize. instagram arkadaşlarımdan hobi bahçesi ile bu şekilde tanıştım.






belki 200 günü tamam edemedim ama elimde epeyce motif olmuştu. aklımda battaniye yapmak vardı. bir yandan da aşağıdaki minderi yüzlemeyi düşünüyordum. bir aydınlanma anında neden olmasın dedim. sonuç çok tatmin edici oldu. :)




kısa bir araştırma sonucu bu tarz bir yeleğinde yapılabileceğine kanaat getirdim. bitince tahminlerimin üstünde güzel oldu.severek sıcacık kullanıyorum .



kısacası hiçbir şey tek başına ne iyi ne kötü. insanın nereden baktığı, nasıl kullandığı aslolan. selametle

2 yorum:

Urfa Tutkunu dedi ki...

Yelek harika olmuş. Minder yüzü de öyle. İyi günlerde kullan ve ellerine sağlık.
Bence bloğun yerini hiç bir şey tutmuyor ama instagramdan da güzel arkadaşlıklar kuruluyor tabi. Benim de o vesileyle kazandığım arkadaşlarım oldu :)

ezgi dedi ki...

Bence çok güzel değerlendirmişsin. Yastık kılıfına bayıldım <3 ellerine emeğine sağlık