Pages

12 Kas 2018

frida kız :)

selamlar dostlar
ömrümün, evladını okumaya gönderen anne devresine gelmiş bulunuyorum. benim minik yavru, büyüdü ve İstanbul'a okumaya gitti. çok özlediğim kaçınılmaz bir gerçek ama bir o kadarda mutluyum. ayakları yere basan aklı başında genç bir hanımın annesi olmak çok gurur verici. benim kuzucuk ilk ara sınavdan sonra evine geldi .ben bu haftayı mutfak okul ve örgü ekseninde geçirdim doğal olarak. çünkü evladı gurbetten gelen anne olmak bunu gerektirir :)


eskiden annelerimiz kullanalım diye patikler yelekler örerdi. şimdi devir değişti malum yeni model anneler mug kılıfları yapar değil mi ama.

bizim çatık kaş frida kızımızı birde aydınlıkta görün istedim. kılıfımız son akşama kalınca pozumuz pijama eşiliğinde oldu tabiki :) benim kuzuya tığ işi birde kazak ördüm o da bir dahaki posta inşallah hadi selametle.

3 yorum:

zoitsa dedi ki...

ne güzel ne keyifli evladının büyümesini görmek :) darısı başıma inşallah..

ezgi dedi ki...

Hoş geldin, sık sık yaz oldu mu ? Buralar çoook zevkli <3 bu arada bayıldım fridaya :)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Kılıfını güle güle kullansın güzel kızın. Kazağı da merakla bekliyorum :)