Pages

13 Eyl 2020

Notting Hill ( Aşk Engel Tanımaz)


 Selamlar
Benim ev halkı uykudayken, film keyfim bu defa pazara kaldı. Kızımın arkadaşı bizde kalıyor. Öyle olunca günler biraz hareketlendi. Aşk engel tanımaz, Türkçe çevirisi filme isim olmak için daha uygun bence. Hakikaten çok engeli aşarak bir araya gelen iki kişinin aşkını anlatan bir filme sadece bir bölgenin adını vermek bana biraz garip gelir. O yüzden bu film bende, "aşk engel tanımaz"dır. Hikaye ile empati kurmam neredeyse imkansiz ama iki insanın, çıkarsız, beklentisiz, samimi bir şekilde birbirine yakınlaşması ve yaşadıkları duygunun, tüm insanları etkilediği bir gerçek. Müzikler, ortam, Hugh Grand ve Julia Roberts çok güzel. Zaten bir kült. seyretmeyen kalmamıştır sanırım. 



Sevgili Ezgi'nin başlattığı 200 gün motif etkinliğini pek çoğumuz biliyor. Ben etkinlikte 200 gün motif öremedim ama elimde çok sayıda farklı renk ve boyutta motifim oldu. Bir kısmı ile yelek yapmıştım. Sonradan yeniden başladım. Sevgili Derya ve canım arkadaşım Neşe motif katkısı yapmıştı. Şimdi onları bir araya getirme gayretindeyim. bir çılgınlık yapıp çok farklı boyutlarda ördüm motifleri sonumu bende merak ediyorum. 

Kızlar parti telaşında. Kızımın doğum gününde bu pandemi nedeniyle ayrı şehirlerde kaldılar. Sümeyye'nin doğum gününde malesef ayrılar. Çünkü okul uzaktan eğitime devam kararı aldı. Onlarda ikisininde doğum günü olmayan günde ortak parti yapmaya karar verdiler. Evde hazırlıklar son safhada. :)) Eve yakın bir parka gidecekler.  Şimdi bende gidip, küçük hanımlara yardım etmeliyim.

 Selametle....


6 yorum:

Gonca dedi ki...

İkiside çok iyi oyuncular ve güzel bir film. Kızların doğum günleri kutlu olsun huzur sağlık mutluluk onlarla olsun inşallah. Motiflere el atmak lazım.

Rumeysi dedi ki...

200 gün motif örme etkinliği oldukça ilginçmiş :) Ellerinize sağlık güzel görünüyor motifler

deeptone dedi ki...

pretty woman gibi bu filmi de keyiflenmek için çok sık izliyorum :) motifler başarılar kolaylıklaar, kızların partisi keyifli olcaktır tabiii :)

Mert dedi ki...

Filmler :)

Adsız dedi ki...

Aşk engel tanımaz aynen katılıyorum :)

Adsız dedi ki...

evveeet çok doğru