Pages

4 Eyl 2020

Güz Okuma Şenliği 2020


Can arkadaş grubuyla yıllardır devam eden etkinliğimiz. Bazen katılamıyorum, katılsam bile tüm kategorileri okumak gibi bir durumum malesef olamıyor ama bu maceranın parçası olmayı seviyorum.  Kitaplarımı kitaplığımdan seçtim. Katılmak isterseniz, kategoriler hakkında bilginiz olsun istedim. Tüm detaylar Nilgün'ün blogunda...

1.Kategori (10 puan):  İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.
Ekim Yağmurları - Serdar Özkan

2.Kategori (10 puan): Adında yada konusunda Kitap yada kitapla ilgili olan bir konu geçen bir kitap.
Fahrenheıt 451 - Ray Bradbury

3.Kategori (10 puan):  Hz.Muhammed ile ilgili bir kitap.

Hz. Muhammed'in Hayatı - Talha Uğurluel

4.Kategori (10 puan): Fantastik türde bir kitap.
Hayvan Çiftliği - George Orwel

5.Kategori (10 puan): Herbert George Wells yada Sait Faik Abasıyanık' tan bir kitap.


6.Kategori (10 puan): Adalet Ağaoğlu yada Ursula K. Le Guin den bir kitap.


7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Aynı harfle başlayan üç kitap yada bir yazardan üç kitap.
Ya Tahammül Ya Sefer - Mustafa Kutlu
Sır - Mustafa Kutlu
Yokuşa Akan Sular - Mustafa Kutlu 
9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi  Sarı / Turuncu / Kırmızı olan birer kitap.
Sarı-  Korkma İyi Bir Annesin Saniye Bencik Kangal 
Turuncu-  Ay Aslında Camdandır Hamdi Özyurt
Kırmızı- Söz Yangını- Senai Demirci
10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında Meyve,sebze/ Hayvan / Çiçek ismi olan birer kitap.
Meyve sebze- Şeker portakalı 
Hayvan- Mavi Kuş- Mustafa Kutlu 
Çiçek ismi- Menekşeli Mektup - Mustafa Kutlu 
11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri G, Ü, Z ile başlayan 3 kitap.
G- 
Ü-
Z- 

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Sayfa sayısı 100 / 200 / 300 e kadar olan birer kitap.
100- Gılgamış Destanı - HAY Serisi
200- Kadın Beyni Erkek Beyni- Serkan Karaismailoğlu
300-  Eğitim Bir Kitle İmha Silahı - John Taylor Gatto


3 yorum:

deeptone dedi ki...

mustafa kutlu ve senai demirci, ben de okumak istiyooom :)

Rumeysi dedi ki...

Fahrenheit okuduğum en anlamlı kitaplardan biri :) okumadığım kitaplara göz atacağım.film etkinliğini de takip ediyorum ama şu ara çok yazamıyorum :) Çelik manolyalar da çok anlamlıydı.bu haftaki filmi henüz izleyemedim

Gonca dedi ki...

Hehe bende listeye uygun kitapları hazırlayıp listeye yazmadigim kitapları okuyorum kimden görüp alistiysam artık 🤗