Pages

24 May 2020

Bayramınız Mübarek Olsun

Selamlar,
"Olanda hayır vardır" anlayışı ile idrak ettiğimiz, hepimizin ortak kanaati ile "en garip bayram" diye nitelendirdiğimiz bayram sabahındayız. 

Çocukluğumdan beri, her bayram içimde bir coşku, dilimde rahmetli Barış Manço'nun "bugün bayram, erken kalkın çocuklar" şarkısı ile erkenden uyanırım. Bugünde öyle yaptım. Hatta normalden daha erken kalktım. Camilerden yükselen tekbir seslerini, kaçırmak istemedim. İki rekat namaz kıldık ailecek. Kahvaltı için çok erken, bayram günü uyumak olmaz. TRT güzel bir program hazırlamış. Sohbete ve duaya eşlik ettik. Sonrası malesef, boşluk. "Allah'ım kimseyi gördüğünden beri koymasın" derdi nenem. Nasıl haklıymış. Mübareğin gönlünü kırmak istemem ama, biz "ona" böyle alışmadık. Bu sene çok çok farklı.

Hem bayramı incitmemek, hem de  kendi psikolojimiz açısından, bayrama hazırlandık elbette. Sokağa çıkma yasağı varken; olmasa bile Allah'ın akıl sahibi kulları olarak, bu süreçte kendimizi ve sevdiklerimizi riske atmamak adına, evde kalmak gerektiğinin idrakinde olarak, bu bayramı nasıl geçireceğimizi tahmin edebiliyorduk elbette. Bizde madem bayramlık cicilerimizi alıp, eş, dost, hısım, akraba gezemeyeceğiz, balkona kadar çıkarız dedik. :)) O halde, balkona bayramlık hazırlamak, ruh dünyamıza iyi gelebilir deyip, bir hafta önce işe giriştim .


Sofi karesini yastık yapmayı zaten düşünüyordum.  Ama iki yastık bizim dekoru tamamlamazdı. Kolları sıvadım. 


Önce Ubuntu'dan artan iplerle bu küçük yastığı ördüm. 


Ardından en beğendiğim popcornlu modellerden birinden iki tane daha yastık ördüm. 


Sehpaya da runner örünce işlem tamam oldu. Aslında renklerndirmeye hiç niyetim yoktu. Ama ipim yetmeyince mecburen bir kombin düşündük. Bence güzel oldu yani. :)) 



Kahvaltı sonrası, bayram ziyaretine gideceğiz, balkona. Bize bir kahve ikram eder zannediyorum. hahhaha 

Not: Su içerken, sizde garip hissediyor musunuz. Ben, daha bir hafta orucu unutup, su içmişim gibi endişeli bir kaç saniye geçiririm. :)))) 

Bayramını Mübarek Olsun canlar. Bildiğimiz, sevdiğimiz bayramlardan beri koymasın bizi Rabbim. 
Selametle....

7 yorum:

deeptone dedi ki...

balkonda iyi bayramlaaar :) evin içinde birbirinizi ziyarete gidin işteğğğ :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

iyi bayramlar

Derya dedi ki...

İyi bayramlar Zeynepcim, yastıklarında sehpa örtünde muhteşem olmuş, ellerine sağlık, keyifle ve sağlıkla vakit geçirmen dileğiyle.. :)

Şevval dedi ki...

İyi bayramlar. Ne güzelmiş balkonunuz. Maalesef bu bayram içimiz buruk ama geçecek hepsi. Umutlu olmak lazım. Senin gibi ben de kahvaltı yaparken falan bir garipsedim. Alışırız herhalde

ruşyena dedi ki...

Hayırlı bayramlar Zeynepcim... Cici örgülerini güzel günlerde kullan...

deeptone dedi ki...

miribaa :)

Mor Düşler Kitaplığı dedi ki...

Öncelikle bayramınız mübarek olsun. :)
Sürekli nerede o eski bayramlar muhabbeti olurdu ama en ilginci bu bayram oldu galiba..
El işlerinizin her biri harika görünüyor, baktıkça bana da şevk geldi. Elinize, emeğinize sağlık :)