Pages

15 Oca 2020

Pazenlendik :)

selamlar
çok güzel bir gün geçirdim. eski komşum eskimeyen dostum Nazilecan dikiş makinasını kaptı, bana geldi. ve cânımm sepetlerim pazenlendi. :) 




 ekmek sepetini nasıl yapacağımızı bilemedik önce. sonrada gerekirse kolayca çıkarıp, takabileceğimiz bir şey olsun istedik. sonuç nasıl oldu bilmem ama ben sevdim.


bu çekmeceleri kullanmak, artık daha eğlenceli olacak.


pazen artınca eski dantellerle doğaçlama bir kombin yaptık. aslında bu tarz bir tane daha çıkardı. ama artık çok yorulmuştuk. o da bir daha ki sefere inşallah. bir kaç gündür, bu diyet muhabbetine çok uygun beslenirken bugün aşırı tatlı bir ara verdik diyete. :) kurabiye sevgili kızımın marifeti. pasta benim. bu konseptte kahve olmazsa olmaz malum.


birde tabaksız, safiii halini görün istedim. bir yeri hafif eğri olmuş ama varsın olsun dedik. belki bir daha ki sefere onu da söker düzeltiriz. canımız isterse.


bu arada ekşi mayalı ekmek için hamurda yoğurmuştuk. akşama onlarda çıktı fırından. ben biraz yanık seviyorum. yakmadım yani :))

şu an acayip yorgunum. ama değdi. çok verimli bir gündü. nazile ile geçen her gün zaten böyle verimli. bazı insanlar var iyi ki hayatımda dediğim. tatilin yaklaştığı bugünlerde tatille ilgili bir planımın olmadığını fark ettim. bu iki gün biraz düşüneyim üstüne bunun. hadi selametle...

7 yorum:

Derya dedi ki...

Çok güzel olmuşla güle güle kullanın Zeynep hanım, pazeni bende çok seviyorum :)

Ecehan dedi ki...

Bir pazen delisi olarak çoook beğendim, güle güle kullanın, ne şeker olmuşlar öyle...

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim deryacım. bu kadar fark yaratacağını bilseydim daha önce yapardım. çok sevdim cıvıl cıvıl bir şey oldu.

mavilale dedi ki...

çok teşekkür ederim ecehan. bayıldım bayıldım :) sevgiler

Milentry dedi ki...

Very interesting and inspirational post! <3
I follow you and invite you to my place
https://milentry-blog.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

maşallah maşallah eline sağlık, pazen, hamur, ay hadi iyi tatillleerr :)

mavilale dedi ki...

teşekkür ederim deep tone :) sevgiler