Pages

10 Kas 2020

İlk Hafta Başarılı :)

 


Selamlar 
Yarımlar yarım kalmamalı dedik, gayrete geldik. Durumu bir iddiaya, bir meydan okumaya çevirmenin motivasyona etkisi malum. Bizde Goncacan'la öyle yaptık ve geçtiğimiz pazar gününe kadar, o tatlı kızı Elif'e ördüğü hırkayı bitirecekti. bende bu şalla, teki örülmüş bir çorabı bitirecektim. Sonuç ortada....


Bende işlem tamam. Goncada bitirdi. instagram sayfasında paylaştı. Kısacası bu hafta için görevler tamamlandı. Bitti mi tabi ki hayır. 


Bu haftanın rakibi Sevgi, benim iddiam ise fotoğrafta, inşallah yazılı mevsimi işimi sekteye uğratmaz ve mahçup olmam. 


Kendimi uzun süredir ihmal etmemim sonucu, epeyce kilo aldım malesef. Arada denemelerim oldu fakat istikrarı yakalayamadık. Bu defa Allah izin verirse, niyeti sağlam aldım. Bugün üçüncü gün, inşallah devam edip başaracağım. 

Okul işlerim yoğunlaştı bu ara. Birinci yazılıları yapıyoruz. uzaktan ve yüz yüze eğitim alan herkes, yüz yüze sınava geliyor. Aslında bu postu dün yazacaktım, hatta sevgili Deep'te gördüğüm kış mimini yazmak istiyordum ama yazılı hazırlığı beni bayağ oyaladı  ama en kısa zamanda yazacağım, çok sevimli bir mim çünkü. Ayrıca biten şalda tek başına bir postu hak ediyor. Bir Haruni şal hikayesi ile gelmeyi düşünüyorum. bekle beni bloğum. :)) 

Bu arada günün anlam ve önemine değinmeden geçmeyeyim, malum Atatürk'ün seneyi devriyesi. Onun nezdinde, bu millete hizmet eden tüm büyüklerimizi rahmetle anıyorum. Mekanları cennet olsun. 
Selametle....







10 yorum:

ezgi dedi ki...

Şal muhteşem olmuş, ellerine sağlık. Epey uzak kaldım yazdıklarından, yaptıklarından ama yavaşa yavaş okumak da keyif verici..

deeptone dedi ki...

heey o narlı tabakta neler var söleseneee :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

maşallah şala , ikinci şalı beğeniyorum ama elimde şema yok olsa örerdim. ipi nedir bu arada?
sevgiler

pelinpembesi dedi ki...

kızımda 11. sınıf biliyorsun ve her gün 2 tane sınavı var. minibüsle okula gidiyor geliyor. seni arabayla götüreyim diyorum ama arkadaşları böyle gittiğinden razı olmuyor. evde ki gençleri koruyamıyoruz. salgın bilinci ne yazık ki yok. bizi hiç dinlemiyor. 11. sınıfta biraz daha olgunlaşır diyorlardı ama ben daha da isyan ettiğini artık hiç bir şeyde sözümüzü geçiremediğimizi görüyorum. o kadar yıprandım ki anlatamam..

Fatma Başar dedi ki...

Ay çoraplar çok güzel duruyor *.*

Derya dedi ki...

Şal harika olmuş ellerine sağlık, o örtündüğün battaniye de ne hoş görünüyor çiçekli mi bişiyler var motiflerde tam keşfedemeyince iyice merak ettim :)

deeptone dedi ki...

iyi haftasonlarııı :)

Farklı Diyarlar dedi ki...

el emeğine bayılıyorum ya sen de harika yapıyorsun abla emeğine sağlık :) yazılı zamanı geldi evet bizim de vizeler kapıda çok korkuyorum yine online sınavlar ödevler vs çok zorlayıcı bizim :(

Gonca dedi ki...

Sayende bitirdim hirkami iyi ki meydan okuyorum uleyn deyip çıktın karşıma. Bakalım bu hafta nasıl geçecek. Sal coraplar çok güzel oldular.

Ecehan dedi ki...

Zeynepcim her yaptığın zaten çok güzel oluyor ama bu şalın gerçekten bir efsane, müthiş yakışmış o renk, o modele ve de çok muntazam örmüşsün. Güle güle kullanmaklar nasip olsun, sağlık vererek eskisin dilerim. Bayıldım, gidip gelip bakıyorum <3