Pages

20 Kas 2020

Bu Haftanın Enleri


Selamlar
Yarım örgülerimi paylaşmıştım malum. Kasım toparlanma ayı olsun demiştik. Oluyor şükür. Arkadaş grubumdan, kendime her hafta bir rakip seçip, meydan okuyorum, bir gazla yarım işler bitiyor. :))
Lost in time şal, pandeminin başladığı zamanlarda, birlikte bir şeyler yapalım dediğimiz bir dönemde başladık ama bitirmek şimdiye nasip oldu. 
Karşı komşum yeni evli bir çift. Kızım gibi odu. Ona hediye ettim bile :)


Yarım çoraplar, bitiyor teker teker. Kahve çekirdeği modeli beş şişe uygulamak çok kolay olmadı. Hatta bir kaç kere ör sök yaptım malesef.


Eski form zamanlarında pek moda olan bir baktüs şal. Motif grubumuzla yine güzel bir etkinlik peşindeyiz. Kendisi henüz bilmiyor ama Sevgi'nin paketini süsleyecek :))


Klaziena şal, örmeye çok niyet ettiğim bir şaldı. Kayseri'de Yavuzlar iplik şubesinde ihraç fazlası ipler hep olur. Yıllar önce almıştım. bu kadar renkli bir sonuç bende beklemiyordum açıkcası. Bana da sürpriz oldu sonuç. Gri günlere renk katması umuduyla olana razı olduk :)))


Sevgili Deeptone'dan şöyle yumuşacık, sıcacık bir film önermesini istedim. Birkaç önerisi oldu, sağ olsun. Kız arkadaşım isimli filme baktım, ilk olarak.
 Büyümek hep sancılı, hele de öyle bir evde, annesiz büyümek ve küçük yaşta ölümün soğuk yüzüyle karşılaşmak çok zor ama hayat her zaman iyiliği ve merhameti de beraberinde getirir. Marifet görebilmekte. Sevdim.

 

Pandemi başladığında motif grubumuzla, büyüklerimiz için battaniye örelim demiştik. Arkadaşlarımız, Kayseri Huzurevini tercih ettiler sağ olsunlar. Pandemi süreci olunca, içeriye girmeden nizamiyeye bıraktık. 30 tane battaniye çıktı ortaya. Ponçik yaşlılarımızın resimlerini paylaştı müdür bey bizimle ama kişisel veriler olunca onların resimlerini paylaşmak istemedim. Fakat bu kadar özel ve heyecanlı bir duyguyu daha önce tecrübe etmemiştim. Hepimiz çok mutlu olduk. 


Eve dönerken, yeni telefonumun tek çekim özelliğini deneme şansım oldu. Sonbahar çok renkli bir mevsim ama bitiyor sanki. 



Ara tatil öncesi yazılı sınavlarımızı yapmıştık. 3 sınıf kaldı. Ah moralimi bozmayayım, enerjimi düşürmeyeyim diyorum lakin günden güne durum zora giriyor. Düzenimiz, sanki bir daha hiç eskisi gibi olmayacak gibi. Çok üzücü çookkk. 

4 yorum:

deeptone dedi ki...

yaaa hepsine mutlu oldum. pandemi filan ama hayat güzel işteee :)

Yahya Aydoğmuş dedi ki...

Hocam bizim de motivasyonumuz düşüyor ama alıştık. Sağlık daha önemli

Derya dedi ki...

Yarım işlerin bitmesi kadar iç hafifleten birşey yok elişinde. Ellerine sağlık. Kahve çekirdekli çorapta model arası daha çok genişlik vermek güzel fikirmiş, çorabım çok ama bir tane de öyle örsem dedim şimdi :) Battaniyeler yerine ulaşmış ellerinize sağlık,çok güzel bir his olmalı hem kullanacaklar hemde emek verenler için. Bizim sınavlar güya bu ptesi olacaktı olamadı bakalım ne yapacağız, kolaylıklar dilerim. Ruh halimizi korumak lazım, üzülme bu kadar, aşılardan gelen iyi haberler ışığında bize ne vakit gelir bilmem ama birşekilde atlatılacak biraz daha sabır ve zaman Zeynepcim...

Milentry dedi ki...

Great!! <333333333