Pages

26 Kas 2012

bunlarda yarımdı

 iyi geceler hanımlar!
bu patikleri örgü cafede görmüştüm. bir heves başladım ama araya yine işler girince kalmıştı emekbahçemizde yarımları toparlıyoruz. bu vesile ile patiğin çiftini tamamladım mavi olan komşuma hediye edildi. gri ise müstakbel eltimin çeyizine iyi günlerde kullansın ikiside.....
herkese hayırlı geceler ve mutlu bir hafta diliyorum.

23 Kas 2012

varan 7


iyi akşamlar hanımlar !
yarım işlerden biri daha bitti çok şükür.
 daha önce ördüğüm pandayı okuldan bir arkadaşın bebeğine hediye etmiştim. beden eğitimi öğretmenimiz çok beğenmişti. onunda çok tatlı bir oğlu var emirhan mavi pandayı da ona ördüm. 
hepinize keyifli bir hafta sonu diliyorum canlarım.

18 Kas 2012

varan 6

 merhaba hanımlar !
yarımları yayınladığımda bazılarını kısa sürede bitiririm ama bazılarını mümkün değil diye düşünüyordum. işte o mümkün olmadığını düşündüğüm işlerden biride bu şaldı. bu kadar kısa sürede bitirebileceğimi hiç düşünmemiştim çok mutluyum.
şalın orjinali Raverlry'de ama ben şalımı sevgili Kutsev hanımın bloğunda görüp yapmıştım. onun şalınıda görmek isterseniz işte burada.
herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum.

15 Kas 2012

artık kışa hazırız :))

 iyi akşamlar hanımlar!
örgü cafede kasım ayı etkinliklerinden biri de bu botlardı görür görmez kızımın çok seveceğini düşünüp başladım. yanılmamışım :))
bu botlarda teyzemize selvinazcım bahsettiğim süprizim işde bu sen ayaklarım üşüyor patik ör demiştin ya ben üşüme sorununu kökten çözmeye karar verdim :))
arkadaşlar başda da bahsettiğim gibi bu botları örgü cafede ördük. açıklamayı sevgili arkadaşım zehra yaptı. zehracım çok teşekkür ederiz açıklama için. örgü cafede diğer arkadaşların yaptığı botları görmek isterseniz buyurun

12 Kas 2012

yarımlara etkinlik molası

merhaba kızlar
emekbahçemizde samyeli hocamın açıklamaları ile örüldü bu conversler çocukların her şeyi sevimli dün bitirdim. ördüklerimle hiç ilgilenmeyen eşim bile ne kadar sevimli olmuş bu böyle dedi. bu patikler daha çok yeni iki günlük bir bebeğe hediye oldu. komşumun kızı doğum yaptı iki gün önce öyle ki adı bile daha belli değil. ufaklık sağlıcakla giyinsin inşallah
samyeli hocam açıklaman için çok çok teşekkür ederim canım hocamın çok güzel tığ işi bebek patikleri var. merak edenler buraya buyursun. emekbahçemizdeki diğer arkadaşların ördüğü patikleri görmek içinde buraya lütfen
herkese keyifli bir hafta diliyorum canlarım allaha emanet olun

11 Kas 2012

varan 5

 iyi geceler hanımlar
örgü cafede kasım ayı etkinliği için yaptık bu güzel yeleği malum benim yarımlardan biri de buydu ve bitti :)
uzun süredir dışarı çıkmamıştık. bu gün herkes evde olunca havanın yağışlı olmasına aldırmayıp dışarı çıktık. her çarşıya çıktığımda yaptığım gibi NT ye gittim. ve bana günün süprizi vardı NT de benim en sevdiğim okumaktan büyük keyif aldığım Nazan Bekiroğlunun yeni kitabı çıkmış. nar ağacı yine harika bir hikaye var sanırım. okuyunca paylaşırım
herkese güzel bir pazar diliyorum.

9 Kas 2012

kurbağa kermit

iyi akşamlar kızlar
bu akşam size kendi örmediğim :)) bir oyuncak sunacağım. komşum nazile hem çok becerikli hemde benim gibi farklı işleri denemeyi seven biri nette gezerken bu sevimli kurbağayı gördük. ve karşınızda nazilenin kurbağa kermiti çok sevimli oldu elim boş olsa bende düşünürdüm ama şimdi vakit yok malum yarımları tamamlıyoruz.
herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum. sevgiyle.....

8 Kas 2012

varan 4

günaydın dostlar
canım arkadaşım aylinin bloğunda görüp modelini çıkardığım lifde tamamlanmış işler arasında yerini aldı. bu lifde kaynımın çeyizi için aylinin lifini merak edenler için işte burada
hepinize güzel bir gün diliyorum dostlar.

7 Kas 2012

varan 3

 iyi akşamlar hanımlar
yok ben bir daha yarımları çoğaltırsam sizinle paylaşacağım. insan bitirmek için motive oluyormuş. kardeşim için başladığım baktüsde bitti. iyi günlerde kullan selvinazcım

6 Kas 2012

varan 2

 günaydııııııııııın!
evet kızlar pandalar geldiiiii. bugün okulda sosyal etkinlik dersi var panda derse yetişsin diye ha gayret akşam ördüm ve bitti. dün eşim nöbetteydi komşum geldi sağolsun çok beğenince o da yapmaya karar verdi. akşam çay muhabbet derken ne görelim iki tane panda da bize eşlik etmeye başlamış. bu pandalardan biri benim biri komşumun hangisi senin diye sorarsanız en güzeli dermişiiiiiim
bugün maşallah çok pozitifim sanırım oyuncakların marifeti. sizede güzel bir gün diliyorum. allaha emanet olun dostlar

4 Kas 2012

varan 1

 merhaba canlarım!
sizinle yarım örgüleri paylaşmam uğurlu geldi. herhalde utandım halimden bir gazla sondaki yeleği bitirdim. bu defa değişiklik yapıp binamızın önündeki sonbahar manzarımızı sizinle paylaşmak istedim. asma yapraklarımız kıpkırmızı oldu sonbaharda harika görünüyor. 
 sonbahara odaklanıp yeleği uzaktan göstermeyelim dedim buda yeleğin yakından görünümü bayıldım şühedaya çok yakıştı. ama kızım acayip büyümüş uzun süredir ona böyle bir şey örmemiştim örerken bu çok büyük ve uzun oldu herhalde diye düşünüyordum o kadar emek ettim çocuk giyinemeyecek diye kaygıyla ördüm. diktim giydirdim birde ne göreyim tam olması gerektiği gibi olmuş.  çocuğun büyüdüğünü örgüden anladım iyi mi
burda da modele zoom yaptım yapmak isteyenler burdan modeli çıkarabilirler çok kolay zevkli de örülüyor. bu modelden daha önce bebek yeleği örmüştüm. işte burada
linke gidince hatırladım ki orda bahsettiğim yaka uygulamasını anlatmamışım size kusura bakmayın unuttum ben onu ama en kısa sürede açıklarım inşallah

1 Kas 2012

mavi lale çıldırmış olmalı

 merhaba dostlar
bir kadının delirdiğinin kanıtıdır bu resimler. yeni işler başlama hevesindeydim dur şu yarımlarıma bir bakayım dedim ne kadar. aman allahım ben ne ara kendimi kaybettim bu kadar iş başladım hatırlamıyorum.
yukardaki resim aylinin bloğunda gördüğüm lifin motifleri aylincim ortadaki motifi yakın çekerse benim için bir akşamda biter inşallah
 bu sevgili alonenes'in bloğunda görüp başladığım battaniyem kızıma yatak örtüsü gibi düşünüyorum. bunun yolu uzun ara ara aklıma geldikçe örsem nisana bitse iyi olacak malum nisan da şühedanın doğum günü var.
 bu hellokity nin gövdesi ve kafasının yarım hali okulda sosyal etkinlikdersi vermişler bu sene bana ne yazılısı var ne sözlüsü ne de kitabı kaynağı var müdüre hocam ne yapacağım ben bu iki saatte dedim canın ne isterse onu yap dedi bende çocuklara oyuncak örmeyi  öğreteyim dedim onlarla başladım bu hello kitye okulda derste örüyoruz.
 elimde 4 yumak nako süper inci vardı ne örsem diye düşünüyordum bu modelde komşumun eski bir yeleğinin modeli çok sevdim. ipi yelek örerek değerlendirmeye karar verdim bunu da acelesi yok ara ara aklıma geldikçe örerim
 dün akşam başladım örgü cafede kasım ayı etkinliği, kız çocuk yeleği. yeğenime ördüğüm hırkadan 2,5 yumak artmıştı ip değerlensin diye başladım giyecek kimse yok ama verecek birileri bulunur
 buda sevimli bir panda olacak yine sosyal etkinlik dersine veri oluşturmaya çalışıyorum malum kity biter yakında
 bu şalı taaaa yaz başında sevgili sevkutun bloğunda görüp başlamıştım o zamanlar bir gazla bu kadar örmüşüm kaldı ara ara örsemde bitse iyi olacak

 kardeşime örmeyi düşünüyorum minik üçgen bir baktüs emekbahçemizde ayselcim normalde üçgen olan şalı etole uyarladı bende o modelden baktüs öreceğim bu arada altın örgüdeki arkadaşlarında bu baktüsde katkıları var onlarada teşekkür ederim bunun yakın zamanda bitmesi lazım ama
yine evde ne zaman aldığımı hatırlamadığım 4 yumak nako süperlamps vardı bende şühedaya bir yelek öreyim kızım sıcacık giyinsin kışın dedim bu yakında biter inşallah

evet hanımlar bu durumdayım ve daha başlamak istediğim bir sürü lif bir sürü patik ve şal modeli var bunları bırakır karşınıza başka modellerle çıkarsam arada beni uyarın yarımları örsene diye olur mu