Pages

29 Mar 2024

Ben ve Haruni :)


Selamlar 
Mübarek Ramazan kuş oldu uçuyor sanki. 19. günün orucunu da geride bıraktık. Kıymetli zamanlar değerini bilmek lazım. 
Benim Haruni şal tutkum malum zaten ama hiç kimse daha önce böyle güzel taşımadı:) 


Normalde Sevgi'nin doğum gününe yetiştirmeyi planlamıştım ama önce ip bitti. sonra koca Kayseri'de kırmızı simli angora bulamadım. Sevgili Gonca Eskişehir'den yetişti imdada. Biraz gecikmeyle de olsa amaç hasıl oldu. :)


Harunisiz asla dedim ve hemen bir tane daha başladım. :) Bu defa Sevcan'ın paketi için ördüm. Işıl Işıl bir seher vaktinden başlangıç fotoğrafı olsun istedim.



Okuma grubuma kitap kılıfı örmeyi planladım. Bayram hediyesi olsun istedim. Fakat işler yoğun belki yetişmez deyince bizim kızlar kolları sıvadı. Bu paket Konya'dan, sevgili Neslihan'dan geldi. Eline emeğine sağlık caan.


ÖNCESİ...


SONRASI 
Hahahaha. Kitaplarım artık raflar almıyordu. vestiyerin gözünde istif halinde kalıyordu. Duvar ünitesi yaptırdım bir tanıdığa. İlk günden beri hiç yadırgamadık. Sanki oranın eksiğiymiş de tamamlanmış gibi hissediyoruz. Hem şık hem işlevsel oldu.


Evladım sana diyorum başlığı altında ülke genelinde organize olmuş okuma grupları var . uzn süredir takipteydim. Kayseri ayağına rastlayınca dahil olma ihtiyacı hissettim. Bu ayın kitapları... 
Çocuk kitabı okumayalı yüzyıllar geçmiş gibi. Çocuk kitaplarındaki gelişme müthiş. Renkler, resimler muhteşem ama bir yetişkinin de okuyup, çok şey bulacağı bir kitap. Çocuğu olanlara öneririm. Birlikte okusunlar :)

Diğer kitap çağın önemli sorunlarından birine dikkat çekiyor. Çocuklarımızı büyütürken babanın kesinlikle sürece dahil olması gerektiğine vurgu yapıyor. Baba olacaklara ya da yeni babalara kesinlikle öneririm


Yurt nöbetinden gelmişsinizdir. Gece boyu sıcak yatağınızın hayalini kurmuşsunuzdur. Eve gelirsiniz ve yatağınız bu sevimli şey tarafından işgal edilmiştir. :) Neyse çok seviyoruz yoksa bu işgalciyle işimiz vardı :) 
Şimdilik selametle


 

1 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel her şey keyifli hayat güzeel :)