Pages

13 Ara 2012

aralık ayı etkinlikleri 4

günaydın hanımlar!
aralık ayında katıldığım etkinliklerden biride bu sevimli yelek. örgü cafede zehranın açıklamaları ile örüldü. ben böyle cici yelekleri hiç kaçırmadan örüyorum. malum bende bir dolu kuzen var ve onların doğan bebişlerine bazen teyze bazen hala olarak hediyeler götürmeyi seviyorum. bakalım bu cici yelek hangi bebişimize kısmet olacak.
açıklama için zehraya yeniden teşekkür ederim. örgü cafede arkadaşların ördüğü diğer yelekleri görmek isterseniz buraya buyurun
bu arada annemin bir deyimi vardı bir elim kırk işim var diye bu ara ben tam o moddayım. katıldığım bir dolu etkinliğin yanında yazılı sezonunda olduğumuz için soru hazırla kağıt oku okuduğun yazılıların analizini yap derken okul işleri üstüste geliyor her seneki gibi 1. yazılılarım yapıldı ve hepsi okundu lakin yazılı analizi gibi bir teferuatla uğraşmak zorundayım bugün onları yapmayı hayal ediyorum kısmetse
tabi bu kadar iş bana az o nedenle nazan bekiroğlunun son kitabını okuyorum yarıladım sayılır harika gidiyor. ben ne kadar çok işi olursa olsun mutlaka okuması gereken insanlardanım yoksa bir tarafımı eksik hissediyorum. bir kitap elimde çok sürürnce onada sinir oluyorum bu yoğunlukta kitap okumanın formülünü bulduk kızımla. şühedanın derse mola verdiği zamanlarda kitabı bana o okuyor. mesela ben yemek yapıyorum şüheda bana okuyor yada ben örgü örüyorum şüheda bana okuyor Allahım insanın liseye geçmiş bir kızının olması ne kadar da güzelmiş. sana binlerce şükür...
sevgilerimle!

2 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

güzel formul anne kız muhabbetiniz daim olsun.
çay içmeye beklerim ...

birincisin dedi ki...

Hem okuma , hem anne-kız birlikte zaman geçirmek adına güzel bir yol bulmuşsunuz.Yelekte çok güzel olmuş,ellerine sağlık:)