Pages

31 Ara 2012

aralık etkinlikleri 7

 merhaba sevgili arkadaşlarım
modelden bahsetmeden önce hepinize hayırlı seneler diliyorum. acısıyla tatlısıyla bir yıl daha bitti. gelecek yılın bu yıldan daha iyi geçmesi dileğiyle sevdiklerinizle birlikte keyifle geçireceğiniz bir yıl olmasını diliyorum canlarım
gelelim modelimize, model aralık ayı etkinlik furyasının son ürünü. örgü cafede sevgili gülsümün açıklamaları ile yapıldı. gülsümcüm emeklerine sağlık canım. etolü ördüğüm ipi ip günü için bana alan canım arkadaşım zeynep canan sanada çok teşekkür ederim canım.
örgü cafede diğer arkadaşların ördüğü etolleri görmek isterseniz buyurun

4 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık hocam cok güzel olmuş

Neslihan Duysak dedi ki...

canım ip için yorum bırakmışsın.ben de bikaçını sercandan istedim o yolladı bana.olur dersen olanını yolla kalalını başka yerden buluym dersen hemen yollarım sana ben.mail adresime cevap yazarsan sevinirim.mailini bulamadım da ondan buraya yazdım:))alonenesli@gmail.com

birincisin dedi ki...

GÜZEL BİR ETOL ELLERİNE SAĞLIK,İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM.YENİ YIL DİLEKLERİNE KATILIYOR,AYNISINI BENDE SENİN İÇİN DİLİYORUM.YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER.FAYDAM DOKUNUYORSA NE MUTLU BANA.SELAM VE SEVGİLER:))

Yüreğimin İklimi dedi ki...

etol çok güzelde frum üye kabul etmiyor bu konuya üzüldüm. yok mu çıkar yolu bunun?